Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synka anteckningar


maqs

Rekommendera Poster

Tjenare.

 

Såg att det fanns en knapp för att synka anteckningar från iPhonen i iTunes. Men vart hamnar dom på datorn? Eller är det bara en synk så att dom kommer med i säkerhetskopian? Hade ju varit kul om man kunde synka anteckningarna fram och tillbaka, om ni förstår hur jag menar. Tjipp och hej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

De hamnar i Mail!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anteckningar synkas till min förvåning mot Anteckningar i Outlook!

Men helt rätt - via kabel suger.

Därför är Google notes cirka tio gånger smidigare!

 

/Berndt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och synkas bara via kabel, vilket suger.

I dag ja ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ungefär vart hamnar anteckningarna i Mail? har förbockat under konton att de ska lagras i inkorgen, men det verkar bara vara nya som jag skapar i datorn som hamnar där. (Ja, även synkronisering av anteckningar är förbockad i iTunes)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ungefär vart hamnar anteckningarna i Mail? har förbockat under konton att de ska lagras i inkorgen, men det verkar bara vara nya som jag skapar i datorn som hamnar där. (Ja, även synkronisering av anteckningar är förbockad i iTunes)

VAR mina hamnar är under rubriken "Påminnelser".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare.

 

Såg att det fanns en knapp för att synka anteckningar från iPhonen i iTunes. Men vart hamnar dom på datorn? Eller är det bara en synk så att dom kommer med i säkerhetskopian? Hade ju varit kul om man kunde synka anteckningarna fram och tillbaka, om ni förstår hur jag menar. Tjipp och hej!

 

Finns en sökfunktion här på forumet! Du kanske inte visste det? Nu vet du att det finns! ;)

Hittade tre trådar om synka anteckningar direkt!

 

Länk: Synka anteckningar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt. Sökte på iPhone anteckningar och fick inte upp något vettigt på de tre första sidorna så jag skapade en tråd. Jag ber om ursäkt. Ni andra: Tack för hjälpen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förlåt. Sökte på iPhone anteckningar och fick inte upp något vettigt på de tre första sidorna så jag skapade en tråd. Jag ber om ursäkt. Ni andra: Tack för hjälpen! :)

 

Sånt som händer! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns en sökfunktion här på forumet! Du kanske inte visste det? Nu vet du att det finns! ;)

Hittade tre trådar om synka anteckningar direkt!

 

Länk: Synka anteckningar

 

Det är inte lönt att försöka lära folk att söka här så länge det inte finns några moderatorer som rensar upp lite :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte lönt att försöka lära folk att söka här så länge det inte finns några moderatorer som rensar upp lite :P

 

Det är inte lönt att söka när själva sökfunktionen är så enormt värdelös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte lönt att försöka lära folk att söka här så länge det inte finns några moderatorer som rensar upp lite :P

 

Sant, men vi kan försöka hålla det uppe ändå :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sant, men vi kan försöka hålla det uppe ändå :P

 

Jag har gett upp, det blev ett jävla liv och alla blev sura :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har gett upp, det blev ett jävla liv och alla blev sura :P

 

Hmm okej ... då får jag väl också ge upp helt enkelt, man vill ju inte bli hatad direkt :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...