Just nu i M3-nätverket
Gå till innehåll
le1f

MMS TELIA FUNGERAR INTE!

Rekommendera Poster

Hej , jag har försökt med nästan allt för att få igång MMS , jag har gjort allt som står i Artikeln på Macworld.idg.se om hur man får igång MMS , men det vill helt enkelt inte fungera!

När jag skickar "mms" till 4466 så får jag tillbaka ett meddelande att min mobil inte kan ta emot inställningar. Alla inställningar är rätt i 'Inställningar-Allmänt-Nätverk-Mobilt datanätverk' .

Jag antar att jag måste ringa kundservice men vilket nummer är det ? Eller vet någon vad felet kan vara?

Mvh Leif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

logga in på "mina sidor" på telia.se och kolla att du har MMS aktiverat på abonnemanget.

Är det inte aktiverat aktiverar du det på "mina sidor"

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Postad (redigerade)
Hej , jag har försökt med nästan allt för att få igång MMS , jag har gjort allt som står i Artikeln på Macworld.idg.se om hur man får igång MMS , men det vill helt enkelt inte fungera!

När jag skickar "mms" till 4466 så får jag tillbaka ett meddelande att min mobil inte kan ta emot inställningar. Alla inställningar är rätt i 'Inställningar-Allmänt-Nätverk-Mobilt datanätverk' .

Jag antar att jag måste ringa kundservice men vilket nummer är det ? Eller vet någon vad felet kan vara?

Mvh Leif

Vi gick ju igenom detta hela kvällen igår :)

Gå in på denna sida eller RING...skicka inga 4466 meddelanden

http://www.telia.se/privat/minasidor

du har väl en iPhone 3G?

Redigerad av geefourman

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det fungerade inte för mig heller först men sen så startade jag om telefonen och nu funkar det.

Mvh

kenny

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Tack för alla svaren:) Har inget Minasidor konto , min pappa måste registrera sig sen:P Men ringde precis och det gick hur bra som helst:) Tack tackcelb%20(7).gif

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Det är bara att ringa till supporten och be dem aktivera mms för telefonen. Fixade det nyss på morsans iPhone och det var inga problem.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Skapa ett nytt konto på vårt forum. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu

• Skapa nytt...