vendela Posted May 13, 2004 Share Posted May 13, 2004 Jag har sonyericssonT610 och jag undrar hur man skickar sms från adressboken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted May 14, 2004 Share Posted May 14, 2004 Du högerklickar på mobilnumret på i adressboken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
o_mats Posted May 14, 2004 Share Posted May 14, 2004 Se bara till att de har kopplats via Blåtanden bara Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted May 14, 2004 Share Posted May 14, 2004 Du högerklickar på mobilnumret på i adressboken. Eller så vänsterklickar du så slipper du det övriga kontextmenydravlet och kommer mer rakt på sak... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viktor Posted May 14, 2004 Share Posted May 14, 2004 hmm, jag får det inte riktigt att funka. Får upp lite alternativ som t.ex. att ringa med mobilen och det funkar men inte att skriva SMS. Det alternativet är grått och går inte att välja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted May 14, 2004 Author Share Posted May 14, 2004 Tack för hjälpen! Vad coolt att man kan ringa upp någon via datorn.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted May 14, 2004 Author Share Posted May 14, 2004 Kostar det extra att skicka eller ringa via Bluetooth? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maccis Posted May 14, 2004 Share Posted May 14, 2004 Det är samma taxa för både samtal och sms som du har när du använder telefonen "normalt". Link to comment Share on other sites More sharing options...
vendela Posted May 14, 2004 Author Share Posted May 14, 2004 Ok, då vet jag det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.