Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Det är här det händer


Anna Muller

Rekommendera Poster

wow, vilken start! börjar tvivla på att dom ska klämma in en ny iPhone och Snow Leopard på denna konferens

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 54
  • Created
  • Senaste svar

Är en 13"s MBP verkligen anpassa för kundgruppen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är en 13"s MBP verkligen anpassa för kundgruppen?

Hur menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satan så dyr nya macarna är :o Pro alltså

 

Sjukt dåligt också att den vanliga macbooken endast finns i den otroligt fula vita versionen -.-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar hur de tänker nu med att ha MacBook Pro märket på 13, 15 och 17 tums Unibody modellerna. Det som var bra är att de nu kan lägga in Firewire, bakgrundsbelyst tangentbord och det inbyggda batteriet i alla dessa modeller.

 

Men betyder det att varumärket MacBook kommer att vara slut efter att den vita slutat tillverkas? Eller kommer de göra någon form av design uppdatering på den vita Macbooken i framtiden och fortsätta sälja den?

 

Riktigt bra WWDC för övrigt, mina förväntningar var mycket, mycket lägre. Dock kliar det så otroligt mycket i fingrarna varje gång de uppdaterar sin bärbara linje...

 

Lite synd att det blivit så pass dyrt, men svenska kronan är inte vad den brukade vara. Euro nästa?

Macbook Air med SSD tycker jag dock såg riktigt riktigt fin ut, "endast" 18 995 kr och med 2,13 GHz processor...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.




×
×
  • Skapa nytt...