Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Herr Adelsson, inte alls adlig


HerrAdelsson

Rekommendera Poster

HerrAdelsson

Tjena!

 

Jag heter Christian och har haft min MacBook Alu i snart en måndag. Jag studerar för tillfället teologi på Lunds Universitet med syfte att bli präst inom Svenska Kyrkan. Jag är 21 år gammal och på väg att flytta ner med min sambo till Lund i sommar, det ska bli fint!

 

Huvudsakligen använder jag min MacBook som studiedator, men även till musik och foton. Då musik är mitt största intresse här i livet så planerar jag att använda datorn till att spela in en del (jag är gitarrist och sångare, min sambo är violinist och ska börja läsa IE Fiol på musikhögskolan i Malmö). Jag har spelat en del World of Warcraft i mina dagar, men det verkar som om det får bli ett slut på det snart (tid och pengar), men min MacBook har även där fått tjäna mig som speldator där.

 

Undrar ni något så hör av er! Detta är ett väldigt trevligt forum. Jag är förbannat nöjd med min MacBook och kommer aldrig mera gå tillbaka till syndens näste.. ja, alltså PC!

 

MVH Christian

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till forumet :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen, men det var en väldigt kort tid du hade haft din dator... :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HerrAdelsson
Välkommen, men det var en väldigt kort tid du hade haft din dator... :borstatanderna:

 

Ja det är ju så, men jag har redan förstått att det inte finns någon som helst anledning att byta tillbaka till en PC i alla fall :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenahej och välkommen! :pompoms:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varmt välkommen!

 

:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...