Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gmail fungerar inte


Dia2

Rekommendera Poster

Gmail fungerar inte för mig, får följande felmeddelande:

 

Ditt Gmail-konto är tyvärr inte tillgängligt för tillfället. Vi ber om ursäkt för detta och föreslår att du försöker igen om en stund.

 

Besök
om problemet kvarstår

Är det så för alla?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

funkar för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland så gör Gmal uppdateringar av tjänsten, några justeringar. Bara försöka igen om en stund, precis som det står.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Michael J

Skulle ha lagt inlägget i en egen tråd, så nu gör jag det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bjoernowitsch

Förra året skaffade jag mig ett G-mail-konto, eftersom det har en IMAP-server att hämta inkommande e-post från. Anledningen var att jag ville ta emot e-post i båda mina Macar, vilket inte går med POP3-servrar. Fram till dess hade jag min e-post hos Yahoo, men de har ingen IMAP-server till inkommande post. Tyvärr kan jag inte ställa in Google på att filtrera bort spam. Nu har jag fått ett till spam till min Google-adress. Apple Mail klarar inte heller av att filtrera bort spam, hur jag än försöker. Både Yahoo och G-mail har stora lagringsutrymmen för e-post, så det är därför jag använder dem. Finns det någon annan tjänst som erbjuder stort lagringsutrymme, IMAP-server för inkommande meddelanden och som har en effektiv filtrering av e-post? Hjälp mig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...