Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hi, I'm Alex and I'm a Switcher! :D


Allexz

Rekommendera Poster

Jaha, då sitter man här på MacWorld's forum och skriver en presentation.

 

Jag är då Alex, en 23år gammal skånepåg med både sambo och dotter :)

Har varit en PC användare sedan min första 486:a... 1996 tror jag det var, med Windows 3.11 :)

 

Och har nu äntligen tagit steget. Datorn jag sitter och skriver på är min senaste PC och är sedan idag SÅLD.

 

Nu väntar jag på mitt CSNkort för studentrabatt, och så fort jag får det, förhoppningsvis imorgon så bär det av till Kullander (Apple butik i Malmö).

 

Där har jag redan valt ut den groteskt vackra iMac 24" (2.66), nästan större än mitt skrivbord! :)

 

Det som har hållt mig tillbaka änsålänge har varit rädslan av att ångra sig, bl.a pga jag gillar spel, och helt allmänt rädd för att inte gilla Mac/OSX.

 

+ Jag kunde ju inte låta bli att köpa iPhone från Telia, och så skönt som det systemet är kunde jag ju inte låta bli att köpa en Mac!

 

Lycka till, till mig själv och Hej på er alla! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen till vårt mysiga kryp in hoppas att du kommer att trivas lika bra som oss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

Välkommen och grattis till ett grymt köp! :) Både dator och telefon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen och hoppas att du trivs med iMacen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen! :pompoms: Hoppas du kommer att trivas! :)

 

Angående CSN-rabatten: får man den hos Kullander? För oftast gäller den bara via Apple Store Online. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej och välkommen! :pompoms: Hoppas du kommer att trivas! :)

 

Angående CSN-rabatten: får man den hos Kullander? För oftast gäller den bara via Apple Store Online. :)

 

Japp, de ger samma 6% som Apple Store :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Japp, de ger samma 6% som Apple Store :)

Fast om du går via mecenat och inte direkt till apples education-avdelning får du 10%...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen hit!

Du kommer inte ångra dig, och vill du spela spel eller saknar Windows av annan anledning finns ju bootcamp som gör att du kan köra Windows på din Mac också.

 

:yeahbaby:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lycka till, till mig själv och Hej på er alla! :D

 

Välkommen, jag finns på msn om du kommer på fler frågor. :borstatanderna:

Och ja, jag är jävligt avundsjuk. :chockadskeptisk:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast om du går via mecenat och inte direkt till apples education-avdelning får du 10%...

 

Det vet jag, men jag tänker betala den kontant, och får på samma gång en butik att gå till om i fall att för en förlust på c:a 700kr. Det är det värt tycker jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fast om du går via mecenat och inte direkt till apples education-avdelning får du 10%...

 

Det vet jag, men jag tänker betala den kontant, och får på samma gång en butik att gå till om i fall att för en förlust på c:a 700kr. Det är det värt tycker jag :)

 

Välkommen hit!

Du kommer inte ångra dig, och vill du spela spel eller saknar Windows av annan anledning finns ju bootcamp som gör att du kan köra Windows på din Mac också.

 

:yeahbaby:

 

Tackar, förhoppningsvis så kommer jag ALDRIG att använda bootcamp. Skulle kännas trist att försöka gå från PC till mac för att köra windows :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Välkommen :geros:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul.... tycker du gör rätt med att handla i butik. Kullander har dessutom väldigt bra rykte om sig.

 

Många skåningar här på forumet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul.... tycker du gör rätt med att handla i butik. Kullander har dessutom väldigt bra rykte om sig.

 

Många skåningar här på forumet...

 

Det har du rätt i!

 

...De verkar dessutom föröka sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Varmt välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...