mogabe Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Har för mig att det finns en plugin till Illustrator för att generera streck koder. Är det ngn som vet vad pluginen heter eller om det finns något annat lämpligt program till Maccen för att generera sådana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fjellis Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Fråga eller kolla hos dessa - de har mycket: http://www.pluggin.se/index.html ...de svarar !!! på mail Link to comment Share on other sites More sharing options...
lejzer Posted April 21, 2004 Share Posted April 21, 2004 Jag letade för ett tag sen efter ett liknande. Det enda jag hittade som var gratis var barCode Creator. Det är ingen plugin, utan ett fristående program. Du hittar den här Link to comment Share on other sites More sharing options...
mogabe Posted April 21, 2004 Author Share Posted April 21, 2004 Tjenis... lite snabba svar! Tack för tipsen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.