Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Shufflen som talar


FaluFluff

Rekommendera Poster

Vad tror ni om denna? Jag tycker det verkar krångligt, tar ju en jevla tid om man har många playlists och låtar!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En sak som är ännu mer intressant än att de byggt in VoiceOver i den, är att den också har en svensk talsyntes.

 

Finns det kanske en chans att vi får en svensk talsyntes på Macen i och med Snow Leopard?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jakob.bohem

För alla svenska exportsuccéers album och låtar iallafall! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rktigt dåligt också av Apple att det ändast är deras lurar man kan använda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni inte att det kommer tredjepartslurar snart?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ni inte att det kommer tredjepartslurar snart?

Säkerligen. Men då ska man köpa något kinesiskt skit ytterligare som ska på mellan hörlur och spelare. Dumt när tanken är minimalistisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får väl ni nöja er med en spelare som klarar de hörlurar ni redan har om det nu är så viktigt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns inte som att målgruppen är ljudfreaks, utan mera vardagliga personer som inte vill släpa på så mycket. Precis så som jag känner för min shuffle. Jag har flera väldigt bra lurar, men till shufflen använder jag bara mina ipodlurar just för att det är så litet och smidigt.

 

Så jag tycker det är en nice väg att gå. Blir nog en sån istället för en nano.

 

Enda anledningen till att jag vill byta ut min gamla shuffle är helt enkelt att man kan ha spellistor..

 

Haade!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då får väl ni nöja er med en spelare som klarar de hörlurar ni redan har om det nu är så viktigt!

Läste på Daring Fireball några visa ord: "It isn’t meant to be good for everyone, it’s meant to be great for most people. That’s how Apple rolls." Vissa ingår helt enkelt inte i målgruppen för nya Shuffle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste på Daring Fireball några visa ord: "It isn’t meant to be good for everyone, it’s meant to be great for most people. That’s how Apple rolls." Vissa ingår helt enkelt inte i målgruppen för nya Shuffle.

 

Precis, men det är svårt för vissa att förstå att Apple inte kan göra produkter som attraherar alla...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tror inte folk som vill använda sina egna hörlurar tillhör vissa, jag tror det är en majoritet faktiskt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis, men det är svårt för vissa att förstå att Apple inte kan göra produkter som attraherar alla...

"Attraherar alla"... hmm, är det ens möjligt :fundersam:

 

Jag är i vart fall grymt sugen på att slå till på den nya lilleplutten. Passar perfekt soliga sommardagar när man inte vill släpa med sig iPhonen. Lite väl dyr, kanske...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jakob.bohem

Undrar om det blir Shuffle eller nano när ekonomin tillåter. Shuffle har ju den där härliga: inga jävla finesser här inte -känslan för sig.. typ som en gammal bandspelare eller så. Nano är laom liten också iofs.

 

Eller så blir det ny SonyEricsson-mobil med minneskort för musik.. wellwell

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E sugen på att slå till på en shuffle. Men det känns onödigt att ha en iphone och en shuffle då iphonen är en ipod i sig.

 

Vad säger ni? Fördelar med shuffle?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E sugen på att slå till på en shuffle. Men det känns onödigt att ha en iphone och en shuffle då iphonen är en ipod i sig.

 

Vad säger ni? Fördelar med shuffle?

Att den är liten framför allt skulle jag tro.. Men tkr du inte det är jobbigt att ta med sig iPhonen överallt bara för att lyssna på musik så är det nog bara slöseri med pengar om man redan har en annan ipod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

E sugen på att slå till på en shuffle. Men det känns onödigt att ha en iphone och en shuffle då iphonen är en ipod i sig.

 

Vad säger ni? Fördelar med shuffle?

Jag skulle exempelvis inte vilja ha iPhonen i byxfickan när jag tränar på gymet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

http://www.nordichardware.se/nyhet,15383.html

Undra när adaptern kommer att finnas i butik :fundersam:

Alla adaptrar man sett är ju bara renderingar och marknadsföring för att rida på Applevågen tyvärr. Sen måste man betala apple för att göra sakerna. Lås in folk och låt andra göra tillbehör som man kan mjölka ur är deras tanke. Smart rent ekonomiskt men sjukt irriterande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är riktigt sugen på att köpa en, men jag har inget behov av den. Om den hade varit lite billigare hade jag nog köpt en, bara för att den är så liten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har visserligen en iPhone 3G, men det verkar trevligt med en liten Shuffle... Som Tigercop sa, passar perfekt under soliga sommardagar :) Ja, det blir nog en liten Shuffle till sommaren :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DeadEndStreet

den är ju helt klart snygg, men thats it. jag tror att en liten display hade vart smidigare än voiceover.

sedan, sladden - vad tänkte dom på? hur många vill använda orginallurarna som följer med?

 

hoppas att de släpper någon slags adapter så man kan koppla in vilka lurar man vill, eftersom orginallurarna är rent ut sagt värdelösa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den är ju helt klart snygg, men thats it. jag tror att en liten display hade vart smidigare än voiceover.

Nu har ju Apple sålt en hel del av Shufflen utan display under åren, så varför skulle de trycka dit en pyttamini skärm?

 

Och beträffande lurarna, det har ju redan kommit tredjepartsalternativ så det blir nog inget problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska beställa en på måndag. tror jag.. Jag har alltid tyckt att Shufflen är den bästa iPoden. Har haft alla modeller och tyckt att dom är överflödiga, speciellt touchen. En nano vore fint, men efter som jag ALLTID har med mig datorn när jag reser eller ska nån stans så behöver jag inte videofunktionen. Så en ny shuffle it is!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska beställa en på måndag. tror jag.. Jag har alltid tyckt att Shufflen är den bästa iPoden. Har haft alla modeller och tyckt att dom är överflödiga, speciellt touchen. En nano vore fint, men efter som jag ALLTID har med mig datorn när jag reser eller ska nån stans så behöver jag inte videofunktionen. Så en ny shuffle it is!

Jag köpte den svarta till min Lillebror i lördags, och det är fan det kolaste mp3 spelaren EVER :D

är fan helt tok kär i den :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...