Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Safar!?


mac2009

Rekommendera Poster

Hej,

 

Varför försvinner inte historiken från adressfältet i Safari när man väljer "återställa safari" OCH rensa historik i Historik OCH väljer "private surfing"?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du använder Private Browsing i safari innan du börjar surfa så borde det inte komma upp något. Annars kan du nog ta bort det du sökt i t.ex. google som tidigare nämts så här.

i all min trötthet skrev jag fel

 

återställa Safari menade jag naturligtvis

 

om du bara vill rensa bort det du sökt i google:

 

Safari--Inställningar (Preferences)---Autoformulär (Autofill)---bredvid "Andra formulär" finns en knapp som heter "redigera".....ta bort google sen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört private surfing, rensat historiken i filken historik + bockat av samtliga i rutor autoformulär som finns i inställningar på safari och även tömt caceh ... men ändå så finns mina tidigare besökta sidor som aftonbladet, di osv i adressfältet ... när jag skriver www. så kommer en lista över tidigare besökta sidor!! jag förstår mig inte på detta. någon som vet vad man ska göra? Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

några av dessa har jag som bokmärken (di, aftonbladet, blocket osv) men inte alla ... men jag fattar ändå inte varför dessa ska finnas med? Är det bara jag eller har ni andra också råkat på detta? Troligen ett fel från Safaris sida !?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...