Kinken Postad 5 mars, 2009 Share Postad 5 mars, 2009 Hej. Har precis bytt upp mig till Mac men inte tagit mig ifrån office ännu. Mitt problem är när jag ska skicka ett dokument som bifogad fil direkt från arkiv menyn. Jag har Entourage som förvalt e-post program och har tagit bort Mail. Ändå säger Word att det inte finns är rätt konfigurerat. Förmodligen finns det en enkel lösning men är som sagt nybörjare på mac... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrGarvin Postad 24 mars, 2009 Share Postad 24 mars, 2009 Det förvalda e-postprogrammet... gjorde du det från programmet Mail innan du kastade det? Det är nämligen inifrån huvudprogrammen (safari, mail, iphoto m.fl. ) som man anger vilket program som ska hantera de olika protokollen. Inställningen gör man i t ex menyn "Mail - Inställningar". Det kanske är därför som det strular för dig? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.