Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Fancast.com


noname93

Rekommendera Poster

Igår läste jag i den nyaste MacWorld tidningen att det finns en sida som heter fancast.com vart man kan se på kända TV-serier, gratis(antar jag) helt lagligt. Idag tänkte jag testa och vad får jag höra, en kvinnoröst som säger:

"This content is currently unavailable".

 

Jag hoppas verkligen inte att det beror på att jag bor i Sverige och serierna kan endast ses av boende i USA. För då tycker jag att det är riktigt dåligt gjort av MW att skriva om en sida som ändå endast kan ses från just USA, när vi alla bor här i Sverige.

 

Jag såg fram emot ett lagligt alternativ till mitt serietittande men nu verkar det som om jag får glömma det ett tag till, om nu inte någon vet hur man kan fixa det här...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan... de va det jag trodde.. dåligt gjort av MW tycker jag... nån mer som tkr samma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan... de va det jag trodde.. dåligt gjort av MW tycker jag... nån mer som tkr samma?

 

Jag håller med till fullo! Varför ens nämna det när vi som bor i sverige inte kan kolla på det. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med till fullo! Varför ens nämna det när vi som bor i sverige inte kan kolla på det. :(

Japp... Men nu har jag hittat ett litet program med vilket det ändå funkar, dock så har det några problem som att det kommer konstiga banners och förstör sidor(men de går att klicka bort med kryss, förresten så kommer de bara högst upp och stör knappt)

 

Här kan du ladda ner:

http://www.brothersoft.com/anchorfree-hots...mac-103175.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...