Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Kvarglömt på tåget... Spinnrock?


ClCdCm

Rekommendera Poster

Spinnrock måste väl ändå vara en sån udda grej att åka tåg med att det troligtvis bara hänt en gång på de senaste årtiondena, och uppenbarligen var det en tankspridd stackare...

 

Glömma rullstol och parabolantenn är också... tja, märkligt...

 

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=480030

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon som glömde en halv mille...Vet inte riktigt vad jag ska säga... Hade jag haft med mig en halv mille på bussen så hade jag nog tänkt efter både en och tjugofem gånger innan jag lade ifrån mig påsen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon som glömde en halv mille...Vet inte riktigt vad jag ska säga... Hade jag haft med mig en halv mille på bussen så hade jag nog tänkt efter både en och tjugofem gånger innan jag lade ifrån mig påsen ;)

 

Bara det att komma på idén att ha en halv miljon i en plastkasse och knalla runt med visar väl att det kanske saknades några hästar i stallet. Eller så är det bara vanlig begynnande demens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter på jobbet just nu, ska jobba natt, läste denna tråden och fick ett hugg i magen. Helt plötsligt så kan jag inte komma ihåg om jag tog med min Fender Jazz-bas när jag gick av tåget igår kväll. Jag har ju sagt åt mig själv att aldrig lägga den på hyllan. Det kommer bli en lååååång natt innan jag kan gå hem och kolla. :oroligoledsen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon som glömde en halv mille...Vet inte riktigt vad jag ska säga... Hade jag haft med mig en halv mille på bussen så hade jag nog tänkt efter både en och tjugofem gånger innan jag lade ifrån mig påsen ;)

Speciellt när anledningen till att man sitter på tåget är att man ska sätta in nämnda pengar på banken.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är allt från parabolantenner till taklampor och steroeanläggningar.

 

Man ska lyckas bra om man ska glömma en stereoanläggning på tåget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...