jezebel Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Ibland när jag spelar spel i fullskärmsläge behöver jag växla ut i finder för att surfa. Hur göra jag detta? Går det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheSeal Posted February 25, 2009 Share Posted February 25, 2009 Vad är det för spel? Borde gå att tabba ut, cmd + tab. Eller gömma spelet, cmd + H. Prova någon av dem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jisuo Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 cmd + m = fönsterläge för vissa spel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edsbyn Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 cmd + enter. Då kommer spelfönstret i ett eget ''vanligt'' fönster. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edsbyn Posted February 26, 2009 Share Posted February 26, 2009 dubbel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 5, 2009 Share Posted March 5, 2009 Ibland när jag spelar spel i fullskärmsläge behöver jag växla ut i finder för att surfa. Hur göra jag detta? Går det? Sluta fuska. Kolla inte i walkthrough utan kör ändå. Det är mitt tips sorry kunde inte motstå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.