Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Stänga av mystiskt felmeddelande


niklaas_

Rekommendera Poster

Jag tappade min iPhone i vatten.. sen dess säger den hela tiden att jag kopplat i ett par hörlurar som inte är gjorda för iphone och undrar om den ska hoppa till offlineläge. Kan jag stänga av de? Jag vill inte att den frågar mig de varje minut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du tappat den i vatten så är det ju självklart något allvarligt fel på luren, jag hade lämnat in den för en reparation.

Att stänga av det där meddelandet är nog omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tappade min iPhone i vatten.. sen dess säger den hela tiden att jag kopplat i ett par hörlurar som inte är gjorda för iphone och undrar om den ska hoppa till offlineläge. Kan jag stänga av de? Jag vill inte att den frågar mig de varje minut.
Vatten leder ljud väldigt bra har jag hört… Hörlurar… :rolleyes:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, men jag tycker inte de är värt pengarna. Är den gamla iPhonen! Isåfall köper ja nog en 3g! Men eftersom det enda som är fel på den är dessa felmeddelanden så tänkte ja att det kanske gick att fixa! Hur får man kontakt med nån vettig männiksa på apple? Tycker deras kundservice suger. Tappar tålamodet direkt med dem.. Något tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var det (någorlunda) rent vatten? I så fall väntar du några dagar så det hinner torka.

 

Om det var läsk eller annat med en massa socker i blir det problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det va en hink regnvatten. Men olyckan inträffade för över två månader sedan. Så telefonen är hel! bara dom där jäkla meddelandena..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuktskada räknar inte jag som hel ;)

Men jag förstår att det är irriterande, men Apple kommer garanterat inte göra ett dugg för dig gratis när den är fuktskadad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de borde dom så mkt appleprodukter som jag köpt ;) men de måste ju gå att stänga av alla värdelösa varningar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

de borde dom så mkt appleprodukter som jag köpt ;) men de måste ju gå att stänga av alla värdelösa varningar.

 

 

hade samma på min gen1, syntes æven i hørlursingången att den var fuktskadad(hade varit med om vældigt fuktigt væder på arvikafestivalen, ingen direkt kontakt med regnet ifråga...)

 

den hade samma meddelanden... provade allt utan att få bort det, fast det var bara sådær varannan timme det døk upp så var inte sååå farligt. Det som var værre var att den drog något jævligt mycket batteri trots att ingen process låg och drog...

 

så jag sålde den till en kille som visste om problemen och denna kille har nu efter en restore till en senare mjukvara(æn de som fanns nær jag ægde den) lyckats att fixa den på något magiskt vis, inga meddelanden och vanlig batteriførbrukning, enligt honom i alla fall.

 

men googla felmedelandet ær mitt tips... finns åtskilliga trådar och førslag på åtgærder om det på de engelskspråkiga forumena... jag kan tyværr inte sæga något mer då det jag testade aldrig løste problemet , longshot.

 

det går i vilket fall inte avaktivera dessa medelanden.

 

Lycka till =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...