felixzb Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Undrar om man kan uppdatera iPod-programvaran i min iPod 30gig till den senaste som släpptes med de nyaste iPod-modellerna? Alltså typ hacka ipoden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tagonite Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 Vad skulle du vinna på att hacka den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludde94 Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 han kan spela spel på den. om det är en ipod touch han menar förstås. uppdateringen finns på itunes-store för 75 kr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 han kan spela spel på den. om det är en ipod touch han menar förstås. uppdateringen finns på itunes-store för 75 kr Finns ingen touch med 30GB Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ludde94 Posted February 19, 2009 Share Posted February 19, 2009 nej, men jag tänkte att han kanske var lite slarvig och skrev 30 istället för 32 Link to comment Share on other sites More sharing options...
felixzb Posted February 26, 2009 Author Share Posted February 26, 2009 Vad skulle du vinna på att hacka den? Alltså installera programvaran som levereras med den nya iPod Classic. Så jag får det nya utseendet. Själv har jag den femte generationen, iPod video 30 gig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
peterb Posted March 28, 2009 Share Posted March 28, 2009 Det är förmodligen olagligt, men det skulle vara kul att veta om det går! Så, rent hypotetiskt, hur gör man? Om det nu går! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.