nosordo Posted April 11, 2004 Share Posted April 11, 2004 hej, jag behöver ett externt ljudkort till min ibook. ngt som ger mig en extra OUT som fungerar tillsammans med det existerande ljudkortet eller ettljudkort med flera OUT. är det ngn som har tips på vad man ska köpa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobby Posted April 11, 2004 Share Posted April 11, 2004 Jag har köpt Creatives MP3+ externa digitala ljudkort, fungerar finfint för mig. På det finns både digitala (optiska) och analoga in och utgångar. Vet dock inte om du kan använda det simultant med det inbyggda ljudkortet, tror att du måste välja ett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
broderskap Posted April 12, 2004 Share Posted April 12, 2004 M-audio har ett antal lådor både för USB och Firewire med diverse IN och OUT. Ingen av dem som passar...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
micke Posted April 12, 2004 Share Posted April 12, 2004 Roland/Edirol är på G med ett fett firewire-kort FA-101! (w00t) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert W Posted April 15, 2004 Share Posted April 15, 2004 Ska köpa ett ljudkkort till min G5. Tänkte köra logic och lite reason. Spelar ingen roll om det är ett externt eller internt kort. Verkar som att g5:ans egna kort är rätt ok. Ska man köra på det eller uppgradera? Isåfall till vad? /Bob Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.