grodkungen Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Min CPU går upp i 88 grader grymt snabbt varför?????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tagonite Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Du har nåt program som kräver mycket kraft igång? Låter förvisso högt ändå, har aldrig sett min CPU över 80 grader... Link to comment Share on other sites More sharing options...
grodkungen Posted February 12, 2009 Author Share Posted February 12, 2009 Vilket är tyngst av dessa tror du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spira Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Vilket är tyngst av dessa tror du? Kör aktivitetskontrollen, så ser Du vilket program som drar mest processorkaft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Säkert någon flash som ligger och drar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjogreno Posted February 12, 2009 Share Posted February 12, 2009 Jag hade ett (kommer inte ihåg vad det heter just nu) program som log dolt och sög processorkraft för ett tag sedan. Kollade aktivitetskontrollen och såg att den tog ca 60-70 % av processorn vilket gjorde att den gick upp runt 80 grader. Var för mig bara att starta om datorn så var det borta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.