yellowdog101@gmail.com Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Ser mappen Fonts i min hemkatalog. Men minns inte om jag har kopierat dit den själv eller om det är en standardmapp i Mac. Har ni den mappen i er hemkatalog? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Du menar i mappen bibliotek som ligger i hammamappen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yellowdog101@gmail.com Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Nej, jag menar den som ligger I hemkatalogen. Sedan har jag en Font mapp till i bioblioteksmappen i hemkatalogen. Så jag har två. Hur hamnade Font i min hemkatalog? Hmm... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Konstigt för där har jag aldrig haft den Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telly82 Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Ingen "fonts" direkt i hemmamappen. Mac OS X: Font Locations and Their Purposes http://support.apple.com/kb/HT2435 Link to comment Share on other sites More sharing options...
yellowdog101@gmail.com Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 ok bra. då kan jag radera den:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.