ponte888 Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Hej! Har inte skrivit här allt för många gånger men nu behöver jag verkligen hjälp. Idag köpte jag min Iphone (fan va grym telefon!) men har ett problem. Det gäller internet som jag inte kommer åt, jag har Halebop och tydligen ska det ju funka på något sätt. Men hur? Allt funkar förutom det. Är det jailbreak som gäller? Förövrigt är det något jag inte har en aning om hehe. Hoppas det finns någon som kan hjälpa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zappe Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Hej! Har inte skrivit här allt för många gånger men nu behöver jag verkligen hjälp. Idag köpte jag min Iphone (fan va grym telefon!) men har ett problem. Det gäller internet som jag inte kommer åt, jag har Halebop och tydligen ska det ju funka på något sätt. Men hur? Allt funkar förutom det. Är det jailbreak som gäller? Förövrigt är det något jag inte har en aning om hehe. Hoppas det finns någon som kan hjälpa https://forum.macworld.se/index.php?showtopic=89760 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.