Jump to content
Just nu i M3-nätverket

QuickTime Pro försvinner

Nyhetsroboten

Recommended Posts

På tiden! Varje uppgradering har ju krävt en ny nyckel. Amerikansk försäljning när den är som "skitigast". QuickTime Pro har solkat Apples renomé länge nog.

Nästa steg borde vara att lägga new quicktime helt. Trodde inte det var ngn som använde smörjan längre :)

Mja...QT är ju bra men största felet är ju att man har hållit inne allt det matnyttiga bara till Pro-n.................. En riktigt dålig hantering som har definitivt skadat QT och indirekt Apple.

Nästa steg borde vara att lägga new quicktime helt. Trodde inte det var ngn som använde smörjan längre :)

Jag använder bara QT, med Perian och Flip4Mac så är det det enda jag behöver :)

Mja...QT är ju bra men största felet är ju att man har hållit inne allt det matnyttiga bara till Pro-n.................. En riktigt dålig hantering som har definitivt skadat QT och indirekt Apple.

Håller med.

Det är på tiden att QT blir helt gratis, Apple har ju redan våra pengar när vi köpte Macen, och åratal av plattformslojalitet ovan på det som naturligtvis är något värt det också.

Jag använder bara QT, med Perian och Flip4Mac så är det det enda jag behöver :)

VLC kan vara till nytta ibland också, som t.ex. spela upp nedladdade Flash-filmer.

Perian kan väl det också men det tar ju en evighet tycker jag att starta.....

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...