Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Office 2004 levereras i maj


Andreas Leijon

Rekommendera Poster

Andreas Leijon

Office 2004 levereras i maj

 

Som vi tidigare har rapporterat om har Microsoft nu färdigställt nästa generation av sin serie kontorsprogram för Mac. Detta bekräftas i dag av Microsoft som tillägger att leveranserna kommer att inledas den tredje veckan i maj. Detta gäller dock USA och gissningsvis kommer Office 2004 inte till Sverige förrän i början på juni.

 

I MacWorld 3, som kommer till prenumeranter den 14 april, finns en stor artikel på sju sidor om alla nyheter i Office 2004.

 

Från denna nyhet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Office 2004 levereras i maj

 

Som vi tidigare har rapporterat om har Microsoft nu färdigställt nästa generation av sin serie kontorsprogram för Mac. Detta bekräftas i dag av Microsoft som tillägger att leveranserna kommer att inledas den tredje veckan i maj. Detta gäller dock USA och gissningsvis kommer Office 2004 inte till Sverige förrän i början på juni.

 

I MacWorld 3, som kommer till prenumeranter den 14 april, finns en stor artikel på sju sidor om alla nyheter i Office 2004.

 

Från denna nyhet.

Väldigt kul Andreas!

 

då får vi se hur det går med VPC 7 också :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men inget utökat stöd för Exchange i Entourage :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
då får vi se hur det går med VPC 7 också  :D

 

Uppdaterat:

 

Virtual PC 7 released to manufacturing

 

Microsoft Corp.'s Macintosh Business Unit (MacBU) has announced the release of Virtual PC for Mac Version 7 to manufacturing. As has been previously noted, the company plans for Virtual PC 7 to reach store shelves in October. Additionally, the company has released Microsoft Office 2004 for Mac Professional Edition to manufacturing -- it bundles Virtual PC 7 as well. New features in Virtual PC 7 include support for the processors used in Apple's Power Mac G5 and iMac G5 systems; improved performance; faster screen redraws and more responsive graphics; "fast save"; easier printing; expanded preferences and settings and more.

 

Microsoft acquired Virtual PC from Connectix Corp. Microsoft first unveiled Virtual PC 7 earlier this year, and in May confirmed the software's release would be delayed until after the release of Windows XP SP2, an update to the operating system that recently began widespread distribution.

Virtual PC 7 will first debut with Windows XP Professional -- that version is what Office 2004 for Mac Professional Edition includes, as well. Microsoft also plans to make available Virtual PC 7 with Windows 2000, Home, and Standalone and Upgrade editions "a few months after this debut."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vill köra Office 2004 på en mac inte jag i alla fall sånt skit cp=Pc nördar köra på sin skit Pc,man ska inte gynna Microsoft DOWN WITH MICROSOFT :sick::angry::angry::devil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vem vill köra  Office 2004  på  en mac inte  jag i alla  fall sånt skit cp=Pc  nördar  köra  på sin skit  Pc,man ska inte gynna  Microsoft  DOWN WITH MICROSOFT :sick:  :angry:  :angry:  :devil:

Jag tror tvärrtom, att office-paketet är ett mycket kompetent programpaket, för den som behöver ett avancerat kontorsprogram, speciellt om man vill ha god kompatibilitet med windowsanvändare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill man ha en möjlighet till virus i system X skall man använda Officepaketet.

Det enda programmet som håller en bättre klass än shareware/freeware är väl Excel och hur ofta använder man det

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mattias Bengtsson

Jag kör Office 2004 på svenska nu, och jag är rätt imponerad faktiskt. å andra sidan föredrar jag apples "mail" för synk mot Exchange, och openoffice är kungligt! Apple Works gör också allt jag behöver, och jag tror office kan få svårt att överleva till macen med de priserna. Jag behöver inte, och har aldrig behövt office egentligen, jag har kört det för att mina jobb har haft det, men för min egen del är det mer och mer aktuellt att spara mina egna texter i .txt format för ipoden. Word för mig är som att få 1000 GB ramminne, jag kan ändå inte använda dess kapacitet.

 

MVH

 

Mattias

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...