Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med bekräftelsemail


Nils Holmlöv

Rekommendera Poster

Nils Holmlöv

På grund av en miss i kommunikationen mellan undertecknad och it-avdelningen på IDG*, har brandväggen inte konfigurerats på rätt sätt. Alla som väntar på bekräftelsemail för att kunna börja skriva får vänta en stund till.

 

Tills problemet är löst har jag slagit på skrivrättigheterna även för medlemmar som väntar på bekräftelse.

 

*Jag glömde be om det, helt enkelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På grund av en miss i kommunikationen mellan undertecknad och it-avdelningen på IDG*, har brandväggen inte konfigurerats på rätt sätt. Alla som väntar på bekräftelsemail för att kunna börja skriva får vänta en stund till.

 

Tills problemet är löst har jag slagit på skrivrättigheterna även för medlemmar som väntar på bekräftelse.

 

*Jag glömde be om det, helt enkelt.

Vad trevligt att få besked om varför!

 

När man vet så känns det så här. :)

När man inte vet så...:angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tills problemet är löst har jag slagit på skrivrättigheterna även för medlemmar som väntar på bekräftelse.

Det verkar tyvärr inte ha fungerat...?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Tills problemet är löst har jag slagit på skrivrättigheterna även för medlemmar som väntar på bekräftelse.

NU är det möjligt för alla att posta efter hjärtans lust.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sök, Medlemmar och Visa nya inlägg går fortfarande inte att komma åt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nils Holmlöv
Sök, Medlemmar och Visa nya inlägg går fortfarande inte att komma åt.

Det handlar om några timmar - att döma av loggen börjar de första bekräftelsemailen gå iväg nu, så det är bara att bekräfta så får du tillgång till de funktionerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sök, Medlemmar och Visa nya inlägg går fortfarande inte att komma åt.

Det handlar om några timmar - att döma av loggen börjar de första bekräftelsemailen gå iväg nu, så det är bara att bekräfta så får du tillgång till de funktionerna.

Okejdå ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...