Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Gillar inte att skriva presentationer...


krimz

Rekommendera Poster

...men får väl göra ett försök iaf: 33-årig kodslav som suktar efter lite flärd och romantik i livet (= ny dator?) Jobbar så mycket i Windows hela dagarna att jag tyckte det kunde vara roligt att komma hem till något anorlunda. Väntar nu på att Apple ska uppdatera iMac så att jag kan göra slag i saken. På fritiden tränar jag löpning och gym för att uppväga mina många laster. Jag brukade läsa väldigt mycket böcker men nu har jag övergått mer och mer till att lyssna på talböcker vilket får mig att dra slutsatsen att jag blivit lat på gamla dagar. Intresserad av historia, arkeologi och antropologi (och datorer förstås).

 

Bok som jag tycker det är genant att erkänna att jag läst och gillat: Da Vinci Koden

Film som jag tycker det är genant att erkänna att jag sett och gillat: Amélie från Montmartre

Drömyrke: Egyptolog (suck)

 

Min signaturmelodi

 

Mvh

 

Kristofer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl inget genant med att gilla Amélie från Montmartre? :ThumbsUp:

 

Välkommen till forumet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...men får väl göra ett försök iaf: 33-årig kodslav som suktar efter lite flärd och romantik i livet (= ny dator?) Jobbar så mycket i Windows hela dagarna att jag tyckte det kunde vara roligt att komma hem till något anorlunda. Väntar nu på att Apple ska uppdatera iMac så att jag kan göra slag i saken. På fritiden tränar jag löpning och gym för att uppväga mina många laster. Jag brukade läsa väldigt mycket böcker men nu har jag övergått mer och mer till att lyssna på talböcker vilket får mig att dra slutsatsen att jag blivit lat på gamla dagar. Intresserad av historia, arkeologi och antropologi (och datorer förstås).

 

Bok som jag tycker det är genant att erkänna att jag läst och gillat: Da Vinci Koden

Film som jag tycker det är genant att erkänna att jag sett och gillat: Amélie från Montmartre

Drömyrke: Egyptolog (suck)

 

Min signaturmelodi

 

Mvh

 

Kristofer

Det var ju en väldigt fin presentation, och vilka trevliga intressen du har. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är väl inget genant med att gilla Amélie från Montmartre? :ThumbsUp:

 

Välkommen till forumet.

 

 

Det var ju en väldigt fin presentation, och vilka trevliga intressen du har. ;)

 

 

Hej och välkommen till forumet. post-15957-1232321263_thumb.gif

 

 

Tjenahej och välkommen! :pompoms:

Charmig presentation!

 

 

Välkommen! :]

 

:blush: Tack för välkomsthälsningarna och dom vänliga orden! Ni verkar vara ett väldigt trevligt gäng som hänger här på forumet. Jag gillar inte alls såna där internetforum där folk grälar och tävlar om vem som har rätt hela tiden och det verkar som om det här forumet var befriat från sådant oknytt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Löpning och gym i kombination, det kan väl inte bli bättre! Mest löpning för min del och så lite styrke emellanåt som komplement. :D

 

Visst ja, välkommen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:blush: Tack för välkomsthälsningarna och dom vänliga orden! Ni verkar vara ett väldigt trevligt gäng som hänger här på forumet. Jag gillar inte alls såna där internetforum där folk grälar och tävlar om vem som har rätt hela tiden och det verkar som om det här forumet var befriat från sådant oknytt.

Välkommen!

 

Det finns nog dessvärre sådana tendenser här också, men kanske i mindre utsträckning än på andra håll! :crossfingers:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan och välkommen hit ! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Välkommen ombord.

Att läsa fiktion och se på filmer som är nominerade till stora priser är inget att skämmas över :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...