Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iSync-plugins


andreasc

Rekommendera Poster

Som många av er säkert har märkt så stödjer iSync väldigt få telefoner. Personligen vägrar jag att betala för någonting som jag anser att tillverkarna borde tillhandahålla gratis.

Tänkte därför dela med mig av en plugin som jag modifierat till min Sony Ericsson G502. Som grund använde jag den här killens plugin till Sony Ericsson K550:

 

http://www.howardforums.com/showpost.php?p...amp;postcount=2

 

Min plugin finns bifogad det här inlägget. Om fler har knåpat ihop egna plugins så kan ni väl posta dem här, så kan vi bygga en liten plugin-bank för forumets användare.

 

För er som inte vet hur ni installerar plugins så görs det såhär enkelt:

 

1. Stäng av iSync

2. Packa upp pluginfilen (i detta fall SEG502.phoneplugin) i mappen /Bibliotek/PhonePlugins. Finns inte mappen där redan så skapar ni helt enkelt bara en ny.

3. Starta upp iSync.

SEG502.phoneplugin.zip

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske också ska lägga till att jag på inget sätt är något proffs på detta, men pluginen fungerar i alla fall fint med min telefon och iSync 3.0.2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu känner jag mig ruskigt dum, men nu ser jag ju att det finns en annan tråd till officiella plugins. Är detta nytt? För jag letade förut i timmar för att hitta plugins. Men då kan vi ju radera denna tråd :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...