Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Hur snabbt skall det vara?


fjellis

Rekommendera Poster

Tänk er att ni i mataffären får upp till en liter mjölk. Men betalar 20 kr i vilket fall som.

 

Tänk er att ni köper en ny bil upp till ett färdigt exemplar. men just det ni får saknar hela bakre flygeln samt backspeglarna.

 

 

Jag abbonerar numera på Scream som har en hastighet upp till 28..... men får 6,9.... dvs bara en fjärdedel av upp till....

 

Skall det verkligen vara så??? Förbli att vi abonerar på ngt upp till.... upp till.. upp till...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag abbonerar numera på Scream som har en hastighet upp till 28..... men får 6,9.... dvs bara en fjärdedel av upp till....

 

Skall det verkligen vara så??? Förbli att vi abonerar på ngt upp till.... upp till.. upp till...

Hela datorbranchen är lika sjuk.... om man skulle behandla kunder på samma sätt i vilken annan branch som helst skulle folk explodera men i datorbranchen har man vant folk med att allt är halvfärdigt och fungerar halvtaskigt OCH GÅR I LAND MED DET!!!! Tänk om SAAB och Volvo skulle agera på samma sätt! Värme i stolarna? Tyvärr, prova att starta om.... hjälper inte det så är det fixat till nästa modell... byt upp dig!

 

Vad för produkt annars kan du köpa där du inte får någon som helst hjälp om du inte slantar av en summa pengar i förväg på ett serviceavtal? Vilket icke-datorföretag skulle gå iland med det??

 

Jag har sålt en del saker och det företaget jag jobbade åt har tom blivit fällt i ARN för att vi inte ställde upp in absurdum. Ja, ja, tänker du. Vi har inte gjort rätt för oss... Nu är det ju så att man är anonym i detta forum och vinner inget på att ljuga.... där jag har arbetat har kunden ALLTID haft rätt oavsett vad vi har gjort eller sagt..... Hade vi satt upp samma arroganta stil som datorbranchen har nog vi blivit mördade!!! :ph34r:

 

En gång blev vi anmälda till ARN därför att vi hade inte gett oss utan hade till slut "uppgraderat" och ställt upp med det nyaste. Kunden blev sur när grejorna fungerade bättre än någonsin vilket gjorde att han trodde det var fel på det han köpt från början......... Att största felet var att han inte skötte pinalerna efter anvinsingarna ville han inte höra på.... Tack o lov lyssnade ARN den gången.....

 

Efter att ha levt i en vanlig värld blir man helt chockad hur datorbranchen klarar sig undan med sånt som vi skulle fått öronen avskurna av..... :ph34r::ph34r::ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rätt skall vara rätt.... så det så!

 

Bostream hade kopplat in ett ADSL abb till mig på Scream... under tiden de väntade på ngt i ngn station...... nu kommer ett nytt modem och en ny typ av Scream till mig i nästa vecka.... ett Scream VDSL.... återkommer med info....

 

Kan man kalla kundservice....

 

Rätt ska....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...