Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Va grishäftigt!


Axelman

Rekommendera Poster

Hur ska jag kunna göra fler inlägg nu?? (w00t) :blink: (w00t) :angel: (w00t) :blink: (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att du har tryckt på knappen inlägg 2000 gånger!!! (w00t) Maccis=3000gånger

 

Minns du alla inlägg du har skrivit? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en bit kvar till 3000, har tagit det lite lugnare sista tiden. Måste ju jobba också :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja skönt att det inte finns ngn här som ringer en o ger en order om hur många antal inlägg man får göra och om vad.... som på HMC.

 

Grattis till dem .... och fler därtill!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja skönt att det inte finns ngn här som ringer en o ger en order om  hur många antal inlägg man får göra och om vad.... som på HMC.

Va?

Vad är HMC?

Låter intressant, kan du berätta mer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja skönt att det inte finns ngn här som ringer en o ger en order om  hur många antal inlägg man får göra och om vad.... som på HMC.

Va?

Vad är HMC?

Låter intressant, kan du berätta mer?

HMC är Hard Mac Café. finns på addressen hardmaccafe.com. Det är ett forum precis som det här hos MacWorld.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Överlåter det till ngn annan - det gänget vill jag aldrig ha med att göra mer i mitt liv... ja de som bestämmer där... finns fler härsom dragit därifrån...

 

Här är det en sansad skara inteligenta medmännsikor som aggerar....

 

Mer saklig info dessutom-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

.. har en liten bit kvar till 2000 .. fast jag har blivit en rätt frekvent klottrare här.. Tur att det inte är någon tävling. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv tycker jag det går väldigt segt med mitt eget inläggsskapande...

 

Men det är ju som sagt ingen tävling... Eller, är det det?... :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har 2866 inlägg i ett annat forum! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om ni önskar det så kan jag skriva 5000 inlägg ikväll!? .. Kanske inte blir så mycket vettig innehåll och så men ändå!? ..

 

;)

 

Ärligt talat så är det svårt att veta när ett inlägg överhuvudtaget är värt att posta... man vet inte om man bidrar eller bara är en jobbig forum-klottrare utan något vettigt att säga. Det här forumet har en väldigt bra balans mellan problemlösande inlägg och 'jag har någonting kul jag vill berätta'-inlägg. Upplever stämningen här som välkomnande, human och öppensinnad utan att vara innehållslös. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänk på att du har tryckt på knappen inlägg 2000 gånger!!! (w00t)  Maccis=3000gånger

 

Minns du alla inlägg du har skrivit? (w00t)

Ursäkta att jag inte har svarat men jag blev så betagen över det faktum att jag har blivit 2000!! (w00t) (w00t) (w00t)

Eftersom jag är sjukskriven för utbrändhet så är ju inte minnet den starka sidan.... :blush:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste ju jobba också :lol:

Har du gått upp från 25% till 50%....... (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här är det en sansad skara inteligenta medmännsikor som aggerar....

Tackar allra ödmjukast... :blush::blush::blush: ... känner mig väldigt sansad... för att inte tala om intelligent... ..och snygg!!!!!!!! Men det sysns ju inte i inläggen!!!!!!!!! (w00t) (w00t) (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aktuell ställning i Världscupen MWF:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. maccis 3033

 

2. Pocahontas 2800

 

3. Axelman 2007

 

4. Nils Holmlöv 1109

 

5. treebeard 907

 

6. Cyberpet 861

 

7. Coroner 759

 

8. Björn Nordström 750

 

9. magnus 744

 

10.jimolp 722

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det är fortfarande tre som bildar en trio på tre personer i täten, medan klungan har blivit homogenare än tidigare. Det är omöjligt att förutse fortsättningen......... (w00t)

 

Fotnot MWF = Mac Worlds Forum

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant är oxå att jag sällan eller aldrig har sett rena dynginlägg från folket som ligger på topplistan. Att maccis och Poca kan hålla sådana siffror och dessutom (nästan) alltid vettigt innehål är imponerande. Sover ni aldrig? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en kille här för ett tag sedan som skrev mycket: macdonalds kallar han sig. Var har han tagit vägen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett att vissa forum har en typ utav rankning på sina medlemmar baserat på aktiviteten på forumet. Kanske skulle vara någonting för MWF?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur skulle det rankas? I mängd, kvalité......

Du menar att man skulle få en ranking baserad på antal inlägg delat med besök? Det var det du for efter, va? Vad skulle det tillföra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kanske menar att man börjar som "nybörjare" och sen kan avancera i titlar baserat på antal inlägg.

 

nybörjare---aktiv medlem----veteran-----forumgud....osv... Är det så du menar? Jag har sett något liknande på andra forum.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har sett att vissa forum har en typ utav rankning på sina medlemmar baserat på aktiviteten på forumet. Kanske skulle vara någonting för MWF?

Sådana funktioner finns ju på vart och vartannat forum... Jag tycker inte det är en bra idé, visst är det peppande för dom som har 2000 inlägg men det känns inte vidare värst bra för nykomlingar. Ranking är kasst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker inte heller rankning är någon bra ide. Som 99macs kharma som dom hade innan... Bläää

 

Nu har du varit duktig lilla ponken...här får du ett kharmapoäng till!!! ÅÅÅ nej kolla vad killen/tjejen skriver ge han minus kharma nu...dåliga inlägg ska kännas!

 

Det räcker med antal inlägg, regdatum, medlemnr osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...