Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

ichat,.mac och fcp chattande


baby doll

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag tänkte höra om det är några där ute som sitter med fcp och klipper som kör ichat.

 

Vore trevligt om det var några som är intresserade av att kunna snabbt chatta med ichat om fcp frågor. Billig support.

 

Jag har idag en fcp kille som man kan ge snabba frågor, ibland får man svar och detta är toppen, enklare o snabbare än att ringa nån, framför allt på kvällen när man sitter ensam i redigeringen.

 

 

Så om ni vill så är mitt .mac namn:

 

arvidunsgaard@mac.com

 

När man sitter i sin redigering så kanske jag kan något ni behöver veta så join.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lilla björnen

Jag sliter mitt hår efter att få hjälp.Jag har satt ihop 9 jpg bilder på en tids linje i fcp sen exportera dom till compresen men resultatet en vebb snutt går bra att se i mac men på pc saknas något för att få igång dom ,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok! Det var inte många som vill vara med i fcp networking ichatande support.

 

 

Hur gör man enklast för att kunna skrika ut en fråga till flera fcp användare samtidigt så kan man snabbt få svar hos de som har tid att svara.

 

Om ni är intresserade av detta så meddela detta här eller "adda" mig så kan vi snacka vidare på ichat när jag är tillgänglig.

 

Kom igen nu alla fcp användare, proffs som amatörer. Ett ödmjukt fcp chat forum för alla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok men dåfår vi lösa det rent praktiskt -man kan väl skapa ett chatrum på nått sätt så att man har möjlighet att snacka med alla på en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...