Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Finns det någon Blackberry på forumet?


akksel

Rekommendera Poster

säkert dyrt:P

 

är det något mer än just designen du fastnat för? har du knappat nåt på den?

det är ju alltid kul att ha nåt som inte alla andra har, men tveksamt att det är

värt pengarna om man inte behöver mail-tjänsten...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså operativsystemet är väldigt intressant! Sen har jag ju inte knappat på den själv =) men jag måste nog ta och göra det ;)! Men nu har jag ett bundet abonnemang på 12 månader tror jag går det då ens att lägga till en telefon på det??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du bindningstid på ditt abb är det nog bara att köpa den rent, dyrt:P

eller så väntar du tills bindningstiden gått ut på abbonemanget och gör en

förlängning så kanske du får den lite billigare än vid rent köp...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värt att nämna föresten,

köper du en blackberryterminal och använder den utan tillhörande abbonemang så kommer den fungera för tal & sms... (ingen wap/mms osv...) blir en rätt trist mobil då=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Telenor säljer bara blackberry till företag med =(!
nepp, inte i norrköping.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får min mail via en gmail app, det funkar suuper bra! e hur nöjd som helst med den som mail tele!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får min mail via en gmail app, det funkar suuper bra! e hur nöjd som helst med den som mail tele!

 

Men du har ett abb med blackberrytjänst?

som jag har förstått det går det ju bara att konfigurera den för internet osv via servicebok som skickas ut, dvs inga manuella wapinställningar.

Som mailmobil bör den ju vara rätt top of the line=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men du har ett abb med blackberrytjänst?

som jag har förstått det går det ju bara att konfigurera den för internet osv via servicebok som skickas ut, dvs inga manuella wapinställningar.

Som mailmobil bör den ju vara rätt top of the line=)

 

Nope ja har ju inte det, det går med lite "forskade" på internet, kan hänvisa till Crackberry.com , där finns guider, men jar har inte orkat sätt mig in i det riktigt.

Jag köpte mest min Bold för att se var det va för något :) Funderar på att byta telfon igen, tillbaks till iPhone :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kennylorentzon

Även jag var tidigare intresserad av Blackberry. Designen med knapparna.

 

fungerar den inget bra?

 

Mvh

Kenny

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Även jag var tidigare intresserad av Blackberry. Designen med knapparna.

 

fungerar den inget bra?

 

Mvh

Kenny

 

Jodå den fungerar jätte fint, men ja saknar min iPhone :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Okej vad är det som är så speciellt med denna blackberryfunktion ??? =) förklara så kanske jag upgraderar mitt telenor abonnemang ;)

 

Gammal tråd, men det speciella är att företagsanvändare på framförallt större företag har nytta av att hela exchange/outlookprogrampaketet finns online i telefonen. Behöver jag numret till en person jag aldrig pratat med räcker det med namnet för att hitta "namnkortet" i firman. Likaså noteringar, möteskalendern etc uppdateras automatiskt och de vanligaste outlookfunktionerna går att använda från telefonen. Exempelvis om out-of-office assistant skall slås på från sängen på morgonen :-)

 

Att köpa en BB utan ovanstående behov känns som att... ja, betala för en Porsche och få nycklarna till en Golf GTI. Inte dåligt, men ett slöseri :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...