Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

iPhone 3G Ljud på/Ljud av knappen


Willi

Rekommendera Poster

Hej!

Den lilla ljud på/ljud av knappen på min iPhone 3G har lossnat! Till skillnad mot gamla iPhone så är det bara en liten metall plupp fast limmad på plast mot på den gamla iPhone där det är en hel aluminium bit.

 

Jag undrar bara om någon annan har råkat ut för detta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag råkade ut för detta när jag ägt min telefon i knappt 2 veckor (köpte 11e, den gick sönder 24e). Telia's servicebolag hävdar att jag själv ligger bakom det hela och vill inte ersätta den (vilket är rent strunt), de hävdar också att skadan inte går att reparera utan att telefonen måste ersättas.

 

Jag har dock varit på resande fot ett tag och kommer, när jag kommer hem i morgon, tala med Teliabutiken som fortfarande har min telefon. Jag har inga planer på att ge mig för en jag får telefonen ersatt. Så vitt jag har hört kring vad som gäller så är lagarna rätt så klara och det borde inte vara något problem att få telefonen ersatt egentligen. Hoppas bara man slipper gå den långa vägen kring konsumentombudsmän och reklamationsnämnder och dylikt.

 

Om du är intresserad, så rapporterar jag gärna vad som händer nu i veckan.. Hoppas det löser sig enklare för dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...