Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Märken innanför glaset.


j:son

Rekommendera Poster

Har minsann börjat få små "repor" på insidan av glaset.

5mm från kromsarjen.

Troligen limmet mellan glaset och displayen som börjar släppa.

Var inne och visade det hos Televerket, men dom sa bara att sålänge den funkar så tar inte Apple det.

 

Jag blir bara nöjdare och nöjdare för varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag börjar misstänka att det är Telia som i många fall inte "vågar" ta in prylarna som garantiärende, för Apple har enligt min erfarenhet aldrig varit knussliga när det gäller sånt här. Nu vet jag iofs inte hur din lur ser ut...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har du ingen digitalkamera tillgänglig så du kan ta kort på hur det ser ut?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag börjar misstänka att det är Telia som i många fall inte "vågar" ta in prylarna som garantiärende, för Apple har enligt min erfarenhet aldrig varit knussliga när det gäller sånt här. Nu vet jag iofs inte hur din lur ser ut...

 

Nu är det iofs inte Apple som reparerar lurarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har samma sak på samma ställe som du beskriver, min är nere till vänster 5 mm in från kanten. Repan är verkligen bakom glaset vilket gör det extra underligt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har minsann börjat få små "repor" på insidan av glaset.

5mm från kromsarjen.

Troligen limmet mellan glaset och displayen som börjar släppa.

Var inne och visade det hos Televerket, men dom sa bara att sålänge den funkar så tar inte Apple det.

 

Jag blir bara nöjdare och nöjdare för varje dag.

 

Det är snarare telia som inte "tar det", när jag haft problem med tidigare ipodar (bara design flaws) inga fel som skulle göra att ipoden inte funkar så har apple tagit in den. Vet folk i USA som bytt telefonen över 5gg (samma person) för "design fel" - te x läckande ljus osv.

 

Så, synd för oss som _BARA_ har telia att vända oss till när vi ska klaga, för de verkar ännu inte fattat hur "petiga" vi apple kunder är :D, iofs tycker jag att man har rätt till en felfri produkt om man betalat för den, men antar att telia tycker vi är petiga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...