Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synka med mobileMe och Outlook


kimme

Rekommendera Poster

Jag synkar min Iphone mot Outlook, kontakter, kalender etc. Outlook synkar sedan i sin tur upp mot MobileMe. I telefonen är synkningen mot mobileMe avstängd förutom mailen som pushas ut. Är detta riktigt? Om jag slår på synkningen mellan mobilen och MobileMe får allt spader då när det blir rundgång?

Någon som har koll?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stang av synkningen via slapp mellan din pc och iphone. Sen kan du klicka igang synk mellan iphone och mobile me. Ska inte vara nagra problem om du har samma info pa bada enheterna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synkningen mellan telefonen och outlook funkar förutom att kontakterna inte kommer med.

I Itunes syns kalender, epostkonton och bokmärken men några kontakter hittas ej. Jag kan troligen skriva över innehållet i telefonen genom funktionerna längst ner i info-fliken....men, jag vill göra tvärt om skriva över innehållet i datorn men det valet finns. Vad gör man. Detta gick utmärkt i Nokias synprogram där man fick välja riktning på överskrivningen. Även Mobile me vill skriva över telefonens innehåll om jag slår på synkningen den vägen. Hur löser man detta dilemma?

MVH Joakim

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...