Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Synka med Itunes?


Miss Pink

Rekommendera Poster

Jag köpte min Iphone för ett tag sen och registrerade den och synkade den med min dåvarande dator, när jag nu kommer hem till min ordinare dator så vill jag ju självklart synka med den istället. Avregistrerade min Iphone från den första datorn då den skulle blåsas om och jag inte ville förlora en av mina fem "licenser" till den.

 

Men nu när jag kopplar in den till min dator så frågar den om jag vill synka med Itunes på den datorn och det vill jag ju men samtidigt vill jag ju att de program jag har i Iphonen och även musikfiler inte ska försvinna. Hur gör jag för att lyckas med det?

 

När jag kopplar in Iphonen får jag upp den som en enhet men de program och musik som finns på den kommer inte upp så jag kan inte synka med nya uppdateringar och inte heller göra en säkerhetskopia på de jag laddad ner direkt i telefonen.

 

Någon som vet hur jag ska göra för att kunna behålla det som finns på telefonen och ändå få tillgång till de filerna som ligger i mitt nuvarande Itunes-bibliotek?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går inte, du måste tömma den för att synka med nytt bibliotek.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men de applikationerna som jag har köpt till Iphonen försvinner de då eller hur gör jag för att behålla dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men de applikationerna som jag har köpt till Iphonen försvinner de då eller hur gör jag för att behålla dem?

 

Ja, från telefonen. Det ska gå att synca dem till ett annat bibliotek, om det biblioteket är inloggat på samma itunes store konto.. ha jag för mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...