Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Problem med stundvis död skärm, är jag ensam?


callekula

Rekommendera Poster

Köpte på releasedagen en 16gb svart 3G-lur.

 

Bara jag som har problem med att skärmen inte reagerar på knapptryck? Kan hända när den legat ett tag i fickan. Skärmen är svart och går inte att väcka, men jag kan ta emot samtal och plugga in den i datorn ( då fungerar skärmen ).. Väldigt irriterande då jag måste tvångsavsluta telefonen ( home + sleep-knappen intryckt 5 sek )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl för självklart egentligen, men du nämner det inte så jag måste fråga:

 

När den legat i fickan en stund som du säger, är det då inte knapplåset som aktiverats så att skärmen inte reagerar på tryckningar? Så du helt enkelt måste trycka på home- eller powerknappen för att väcka den till liv?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl för självklart egentligen, men du nämner det inte så jag måste fråga:

 

När den legat i fickan en stund som du säger, är det då inte knapplåset som aktiverats så att skärmen inte reagerar på tryckningar? Så du helt enkelt måste trycka på home- eller powerknappen för att väcka den till liv?

 

Självklart menar jag att den inte reagerar på knapparna home/sleep = knapptryckningar :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...