Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Liggande tangentbord for sms


Kristiansson

Rekommendera Poster

Hejsan

Vet någon om det går att få tangentbordet liggande, som när man surfar, istället för som det är nu endast i stående format.

 

Hoppades på att det skulle räcka med att bara vända telefonen så skulle tangentbordet också vändas. det skulle vara sååå mycket enklare att skriva sms isåfall.

 

/storfingrad

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går icke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fungerar tyvärr bara i safari. Vet inte varför de valt att ha det så, tycker det är ett konstigt val av de iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju vara för att man inte kan scrolla i meddelandehistorik och i det man skriver, om man har ett tangentbord över halva rutan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo kanske är tanken så, redan nu kan det vara lite småsvårt att se meddelandehistoriken när det tar relativt liten plats. Dock gillar jag funktionen att man kan titta tillbaka, saknat det i tidigare telefoner då jag oftast fått gå ur och gå till inkorgen och kolla vad personen egentligen skrev. Och Ja jag har oftast ganska långa sms i olika diskussioner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Håller med. Helt underbart att se vad man skrev, ibland kanske dagen innan. När man dessutom har skickat 50 andra sms sen dess.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är ett trevligt innovativt inslag som är lite på den vägen sms har gått senaste åren. Ungdomar har börjat sms'a likt en chat. Många kör med abonnemang där de sms'ar gratis till de med samma operatör eller sms'ar gratis till alla. Detta medför att man chattar via sms när man är on-the-go vilket kan vara väldigt trevligt och som sagt är det nog även detta Apple har sett. Jag vet att många andra tillverkare (bl.a. SE enligt de själva) har sett den utvecklingen utan att utveckla för det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...