Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Sim-unlock för iPhone 3g


bruhn

Rekommendera Poster

freddiecable

ja - det gjorde jag också. tills jag uppdaterade till 2.2.1. nu fungerar det inte.

 

Hallå där! Jag har använt mitt turbosim från Rebelsim sedan oktober med mitt simkort från Comviq, har faktiskt inte haft problem alls, helt underbart ;) Blev många -sim där... Ha det bra ;)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte bara ladda ner och jailbreaka din iPhone 3g - något som varit möjligt sedan nyår?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

freddiecable

om det är mig du talar till...så har jag försökt göra det. men 1) fick jailbreak att fungera - men inte unlock. 2) efter att ha testat fram och tillbaks - nu fungerar inte ens jailbreak - så jag har helt enkelt tröttnat på det. vad jag har förstått funkar det inte på 2.2.1 och modemfirmware 02.30.03.

 

har beställt en sån här nu:

 

http://rebelsimcard.com/virtu/

 

återkommer med info om resultatet.

 

Varför inte bara ladda ner och jailbreaka din iPhone 3g - något som varit möjligt sedan nyår?
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte bara ladda ner och jailbreaka din iPhone 3g - något som varit möjligt sedan nyår?

 

Unlock fungerar ej...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja - det gjorde jag också. tills jag uppdaterade till 2.2.1. nu fungerar det inte.

 

Jaha. Fick ett mail som handlade om att inte ladda ner den nya versionen så jag kör på den gamla vanliga, fast då funkar mitt simkort... Hoppas det löser sig iaf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...