Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Am I rich


Sawert

Rekommendera Poster

Om ni missat det så kom det upp ett program i App Store som hette "I am rich". Detta program kostade $999 dollar och gjorde... Ja, just ingenting. Programmet var skapat för att lura folk att köpa produkten och således ge skaparen en liten intäkt. Jag vet inte om någon hann köpa programmet för Apple var snabba på att plocka bort det.

 

Som en glädje i denna sorg finns nu en klon av programmet att ladda ned via Cydia - helt gratis! Ladda ned det och känn dig rik!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahaha. Humor av Cydia!

 

Programmet heter ju dock I am rich som i att utvecklaren är rik och det blev han ju när idioterna köpte programmet :)

Det heter ju inte you are rich menar jag :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I Cydia heter det Am I rich dock. Köper man det så är man antagligen rik. :)

 

Men jag undrar fortfarande om någon ens köpte det? Jag menar, att punga ut 6000 kronor för ett program som kanske gör någonting är ju inte bara lite märkligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det är klart jag hade kunnat, sidan ser precis likadan ut för mig som för dig och således har även jag en knapp för att posta ett inlägg i befintliga trådar.

 

Däremot kan jag skylla en liten del på forumet då det inte går att söka på strängar som innehåller ord som är kortare än 4 tecken. Sökte efter "I am rich" och "am I rich" utan att någon post-data skickades för att strängen var felaktig. Istället sökte jag på rich och hittade en hel del andra trådar än just den du länkade.

 

För övrigt handlade tråden om klonen i Cydia och inte fakeprogrammet i App Store - även om jag kan se en tunn brun linje mellan trådarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså seriöst vad tråkiga folk är! Dom lurar ju ingen med det programet!

 

Prograget kostar mycket och ger dig enbart statusen att du har köpt det programet!

 

Ungefär som att köpa en märkespryl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...