Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Roskilde - eller hur man kopplar upp sig mobilt


Butterfly

Rekommendera Poster

Dunder och granater, jag är ju givetvis i Roskilde 23 juni och en vecka frammåt :( Kommer dö av spänning under tiden. :huh: Undrar vad som kommer. Nån annan som ska dit?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dunder och granater, jag är ju givetvis i Roskilde 23 juni och en vecka frammåt  :(  Kommer dö av spänning under tiden.  :huh: Undrar vad som kommer. Nån annan som ska dit?

du kan ju alltid wappa ;)

 

*hint* wap.macnytt.com *hint* (inte reklam.. utan bara ett tipps)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis och kom inte o säg att WAP är en flopp :P Det har "räddat" mig massor med gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tro mig, har tänkt på det men vågar inte ta med en så dyr telefon, stöldrisken där är något större än här hemma :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis och kom inte o säg att WAP är en flopp :P Det har "räddat" mig massor med gånger.

samma här.. tänk alla gånger på bussen jag har tröttnat på metro och dragit framm mobilen :).. det roligaste är ju när det är en riktigt lång artikel så man kan koppla ner och läsa lääänge :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rastapopoulos
Precis och kom inte o säg att WAP är en flopp :P Det har "räddat" mig massor med gånger.

WAP är en flopp.

 

;-)

 

Allvarligt talat så tycker jag inte det är någon direkt höjdare. Långsamt, fult och svåröverskådligt. Känns som en ofärdig nödlösning. Ungefär lika användbart som Telex.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis och kom inte o säg att WAP är en flopp :P Det har "räddat" mig massor med gånger.

WAP är en flopp.

 

;-)

 

Allvarligt talat så tycker jag inte det är någon direkt höjdare. Långsamt, fult och svåröverskådligt. Känns som en ofärdig nödlösning. Ungefär lika användbart som Telex.

Långsamt vill jag väl inte påstå att det är men visst det beror ju helt på vad man jämför med.

 

Personligen använder jag wap rätt mkt faktiskt läser lite mail ibland när jag verkligen inte har nån dator med mig, nu på sommaren är det skönt att bara ta med mobilen också. Det är ju dock drygt o svara på mail svaren blir sällan längre än 5 ord eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tro mig, har tänkt på det men vågar inte ta med en så dyr telefon, stöldrisken där är något större än här hemma  :ph34r:

Ja men i dagsläget så har ju alla telefoner wap, men har du redan en telefon och en reservtelefon som åker med till Roskilde så är de väl kanske dumt att köpa en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rastapopoulos
Långsamt vill jag väl inte påstå att det är men visst det beror ju helt på vad man jämför med.

 

Personligen använder jag wap rätt mkt faktiskt läser lite mail ibland när jag verkligen inte har nån dator med mig, nu på sommaren är det skönt att bara ta med mobilen också. Det är ju dock drygt o svara på mail svaren blir sällan längre än 5 ord eller nåt sånt.

 

Ge oss Telia Homerun-täckning överallt istället. 11 Mbit WiFi är lite roligare än GPRS eller HDSC.

Och så bär du med dig en sån här istället:

 

Palm Tungsten C

 

B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Långsamt vill jag väl inte påstå att det är men visst det beror ju helt på vad man jämför med.

 

Personligen använder jag wap rätt mkt faktiskt läser lite mail ibland när jag verkligen inte har nån dator med mig, nu på sommaren är det skönt att bara ta med mobilen också. Det är ju dock drygt o svara på mail svaren blir sällan längre än 5 ord eller nåt sånt.

 

Ge oss Telia Homerun-täckning överallt istället. 11 Mbit WiFi är lite roligare än GPRS eller HDSC.

Och så bär du med dig en sån här istället:

 

Palm Tungsten C

 

B)

Problemet är ju att jag anser att även en sån är för stor och väcker för mkt uppmärksamhet :) Nöjer mig med mobilen tillsv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

rastapopoulos

Långsamt vill jag väl inte påstå att det är men visst det beror ju helt på vad man jämför med.

 

Personligen använder jag wap rätt mkt faktiskt läser lite mail ibland när jag verkligen inte har nån dator med mig, nu på sommaren är det skönt att bara ta med mobilen också. Det är ju dock drygt o svara på mail svaren blir sällan längre än 5 ord eller nåt sånt.

 

Ge oss Telia Homerun-täckning överallt istället. 11 Mbit WiFi är lite roligare än GPRS eller HDSC.

Och så bär du med dig en sån här istället:

 

Palm Tungsten C

 

B)

Problemet är ju att jag anser att även en sån är för stor och väcker för mkt uppmärksamhet :) Nöjer mig med mobilen tillsv.

Det är sant. På Roskilde får man väl stryk om man drar upp en Palm.

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...