rosellanders Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Hej Har precis köpt en ipod touch och vill uppdatera den med senaste programpaket. (kartor, mail mm) Hur hittar jag och laddar ner detta paket från Itunes, jag vill köpa det. Jag har senaste operativsystem versionen 1.1.4 så jag får ingen fråga när jag kopplar in den till itunes. tack för svar / anders Link to comment Share on other sites More sharing options...
arahael_swe Posted July 8, 2008 Share Posted July 8, 2008 Vänta tills på fredag Link to comment Share on other sites More sharing options...
rosellanders Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 Gud vad kryptiskt... Är inte så insatt i den här världen märker jag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zackh Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 Det kommer en ny uppdatering idag, imorn.. någon gång den här helgen i alla fall... Vänta tills den kommer och ladda ner den via iTunes! Link to comment Share on other sites More sharing options...
henke_96 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 kommer man få mail weather mm. då gratis?? Snälla svara på min fråga!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dahlqvist Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 jopp! ser så ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henke_96 Posted July 11, 2008 Share Posted July 11, 2008 ok, låter perfekt!! En grej bara. Jag har Jailbreakat min ipod touch, och sen har jag nu fixat så att jag har version 7.7 på itunes. Och då såg jag att det stog att man kunde uppdatera till 2.0 Men sen när jag skulle återställa min ipod så försvann den texten och nu efter min återställning står det på itunes att 1.1.4 är den senaste uppdateringen. Jag har kollat att jag har 7.7 på itunes. Snälla hjälp mig!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Northwiz Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 jopp! ser så ut. Ne, uppdateringen kostar 10 dollar för iPod Touch. Då ingår uppdateringen som släpptes i januari - väder m.m. Link to comment Share on other sites More sharing options...
henke_96 Posted July 12, 2008 Share Posted July 12, 2008 Det löste sig med mitt problem förut. Jag har bara hunnit installera ett program - remote. Det äger allt!! Det är så himla cooolt!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.