Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Telia: Inga prisupp- gifter innan 11:e juli


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

då får vi vänta till den 11:e då för att se vilka villkor som gäller då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tråkigt ;/ hoppas att comviq o co får iphonen snart också :( men det lär dröja ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra, då behöver vi ju inte diskutera eventuella rykten. Bara att vänta tills 11:e.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är väl just sånt här som brukar starta rykten? Om Telia hade berättat i förväg om vad priset skulle bli, så hade ingen behövt undra. Nu vet bara Telia, vilket gör att det kommer att diskuteras om vilken prisnivå de kommer att välja.

 

Shame on Telia.

 

 

/ Kiwi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om ALLA ringer och frågar så kanske de släpper priserna tidigare för att andra frågor ska kunna gå fram på supportlinjen :borstatanderna:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om ALLA ringer och frågar så kanske de släpper priserna tidigare för att andra frågor ska kunna gå fram på supportlinjen :borstatanderna:

Om alla ringer och frågar antar de att efterfrågan är hög. Det leder till högre pris.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men, fan! Då blir det ju inte lika lockande att köa, tänk om man inte har tillräckligt med pengar? då e det lite surt att ha köat flera timmar... Shame on you telia!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi kommer att kommunicera priserna och andra uppgifter i samband med lanseringen, som sker den 11:e juli. På dagen eller däromkring, inte tidigare.

Så eventuellt lanseras luren den 11:e och priserna släpps den 19:e???

 

Enda resultatet av att priser inte släpps nu är väl att folk antingen räknar de 11:e och handlar den 13:e eller att folk som stått i kö den 11:e handlar en lur de egentligen inte har råd med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

...eller att folk som stått i kö den 11:e handlar en lur de egentligen inte har råd med.

 

Haha, det lär väl bli så för mig... Illa, illa! Jag vill i alla fall ha priserna den 10... Jag har tänkt bege mig till närmaste stad (hmm... ungefär 16 mil från där jag bor) och då vill jag iaf veta vilka priser jag ska betala!

 

 

 

D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bojkotta Telia och iPhone. Då står de där med en massa osålda nallar och tvingas kanske sänka priserna...B)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...