Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Telia har vaknat


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

julle_ironrose

För er som undrar när vidare information är att vänta från TELIA - kolla in detta svar som jag fick...

Goa gubbar :tappahakan:

 

"Priset lanseras den 11/7 när det är planerat att släppa denna telefon."

 

Med vänlig hälsning

 

Mats Eklund

Telia Kundservice

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är priset så hemskt att det inte ens vågar släppa det i förväg (som för övrigt verkar funka som ett ganska bra marknadsföringsknep i vanliga fall) så lär det ju inte vara värt att vänta på. Men o andra sidan, Telia brukar väl inte vara the brightest bulb direkt så man kanske blir överraskad =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För er som undrar när vidare information är att vänta från TELIA - kolla in detta svar som jag fick...

Goa gubbar :tappahakan:

 

"Priset lanseras den 11/7 när det är planerat att släppa denna telefon."

 

Med vänlig hälsning

 

Mats Eklund

Telia Kundservice

 

Läste om detta i en tråd igår... Ngn iPhone-pristråd...

 

Personligen tycker jag att detta verkar VÄLDIGT knepigt. Ska jag åka till en stad som ligger 16 mil från där jag bor (norra Sverige och Östersund är närmast) och köpa en telefon som jag inte har en aning om vad den kostar... Kommer det att gå till så kommer jag nog att vänta länge innan jag köper den. Jag skulle bli SÅ jäkla arg på Telia om dem skulle göra så!!!!

 

 

 

D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mister_Mustard
Läste om detta i en tråd igår... Ngn iPhone-pristråd...

 

Personligen tycker jag att detta verkar VÄLDIGT knepigt. Ska jag åka till en stad som ligger 16 mil från där jag bor (norra Sverige och Östersund är närmast) och köpa en telefon som jag inte har en aning om vad den kostar... Kommer det att gå till så kommer jag nog att vänta länge innan jag köper den. Jag skulle bli SÅ jäkla arg på Telia om dem skulle göra så!!!!

D.

 

Räkna med att den kommer att vara slutsåld ändå, eller helt enkelt inte hitta upp till din håla på några månader. Det lär inte kommer jättemånga iPhones till Sverige inledningsvis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Räkna med att den kommer att vara slutsåld ändå, eller helt enkelt inte hitta upp till din håla på några månader. Det lär inte kommer jättemånga iPhones till Sverige inledningsvis.

 

Haha, håla?! :storkram: Nej men seriöst... det måste ju komma några exemplar till Telia-butiken i Östersund! Så pass många exemplar borde ju i alla fall levereras!

 

 

 

D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...