Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

"Henne hatar jag"..


Pocahontas

Rekommendera Poster

Pocahontas

Hat är ett starkt ord, så det vill jag inte gärna använda på kreti o pleti, men avskyr en del gör jag nog allt, både kvinnliga och manliga kändisar...

 

Aftonbladet har snappat upp en undersökning i England..

 

De kvinnor som nämns i artikeln har jag "inte haft så ont av" men vi har några inhemska jag stör mig på..en börjar på C

 

 

Vilka hatar/avskyr ni.. :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hat är ett starkt ord, så det vill jag inte gärna använda på kreti o pleti, men avskyr en del gör jag nog allt, både kvinnliga och manliga kändisar...

 

Aftonbladet har snappat upp en undersökning i England..

 

De kvinnor som nämns i artikeln har jag "inte haft så ont av" men vi har några inhemska jag stör mig på..en börjar på C

Vilka hatar/avskyr ni.. :totaltgalen:

Jo C är väl en äkta antifavorit :sick:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snowreeler

Finns en hel del så kallade kändisar som jag stör mej på. Felix Herngren är en, men om han egentligen kan kallas kändis vet jag inte. Charlotte "jag får inte nog av att vara i TV och tidningar" Perrelli är en annan, liksom linslusen Carola.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kunde inte sagt det mycket bättre själv,

Är så trött på alla tre som du precis beskrev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carola är den enda människan i hela världen jag HATAR.

Hon om någon är falsk!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen vad jag kan komma på. Men det kanske beror på att jag inte tittar på program där folk jag skulle ogilla är med. Eller så ogillar jag ingen direkt så starkt. (sen vet man ju inte, de kan va outhärdliga som artister men va en helt annan person privat) Hat är ett starkare ord och bör inte användas för ofta då det går inflation i det men däremot finns det ju många kändisar jag kanske skulle förakta så smått. Men att förakta är starkt det oxå och den energin lägger jag inte på nån som är värd mer att glömmas bort, så det är nog det jag gör helst, försöker glömma bort de kändisar jag ogillar. Så om frågan var vilka kändisar jag skulle vilja glömma bort skulle jag kanske kunna svara, om jag då bara kom ihåg dem jag glömt bort... :totaltgalen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hatar Pia Johansson som är med i Parlamentet ibland... Mycket störande person!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snowreeler
Ingen vad jag kan komma på. Men det kanske beror på att jag inte tittar på program där folk jag skulle ogilla är med. Eller så ogillar jag ingen direkt så starkt. (sen vet man ju inte, de kan va outhärdliga som artister men va en helt annan person privat) Hat är ett starkare ord och bör inte användas för ofta då det går inflation i det men däremot finns det ju många kändisar jag kanske skulle förakta så smått. Men att förakta är starkt det oxå och den energin lägger jag inte på nån som är värd mer att glömmas bort, så det är nog det jag gör helst, försöker glömma bort de kändisar jag ogillar. Så om frågan var vilka kändisar jag skulle vilja glömma bort skulle jag kanske kunna svara, om jag då bara kom ihåg dem jag glömt bort... :totaltgalen:

 

Men om nån av dom skulle dissa semlor, hur skulle du ställa dej då? Är det facklor och hötjugor som gäller då? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

C är en sjuk människa! viruz i produktions processen kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Daniel Westling ser så falsk ut. Snacka om gold digger :pinch:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple

Carola

 

Christer Sjögren

 

Robert Gustafsson

 

Kristian Luuk är ju riktigt jävla pain in the ass

 

Christian Hedlund och Malin Berghagen på Lugna Favoriter

 

Blondinbella

 

Ebba Von Sydow

 

Prinsessan Madeleine

 

Elisabeth Tarras-Wahlberg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ingen vad jag kan komma på. Men det kanske beror på att jag inte tittar på program där folk jag skulle ogilla är med. Eller så ogillar jag ingen direkt så starkt. (sen vet man ju inte, de kan va outhärdliga som artister men va en helt annan person privat) Hat är ett starkare ord och bör inte användas för ofta då det går inflation i det men däremot finns det ju många kändisar jag kanske skulle förakta så smått. Men att förakta är starkt det oxå och den energin lägger jag inte på nån som är värd mer att glömmas bort, så det är nog det jag gör helst, försöker glömma bort de kändisar jag ogillar. Så om frågan var vilka kändisar jag skulle vilja glömma bort skulle jag kanske kunna svara, om jag då bara kom ihåg dem jag glömt bort... :totaltgalen:

Kan bara hålla med. Utifrån den mycket begränsade bild jag fått av vissa personer via media, så kan jag väl sträcka mig till att jag ogillar dom. Men eftersom jag inte träffat dom personligen så vill jag inte gå längre än så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Olli Ojonen

Kan inte förstå hur man kan hata en människa som man inte känner, utan bara sett på TV, film eller läst i tidningen om?????????

Tycka illa om, kanske.

 

Med vänlig hälsning

Olli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

snowreeler
Kan inte förstå hur man kan hata en människa som man inte känner, utan bara sett på TV, film eller läst i tidningen om?????????

Tycka illa om, kanske.

 

Med vänlig hälsning

Olli

 

Därför skriver jag i alla fall "stör mej på". Hat är ett för starkt ord i min vokabulär för att användas på enskilda personer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Carola

 

Christer Sjögren

 

Robert Gustafsson

 

Kristian Luuk är ju riktigt jävla pain in the ass

 

Christian Hedlund och Malin Berghagen på Lugna Favoriter

 

Blondinbella

 

Ebba Von Sydow

 

Prinsessan Madeleine

 

Elisabeth Tarras-Wahlberg

Elisabeth Tarras-Wahlberg slipper vi nu i Sverige :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Charlotte Perelli, nuff said

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla som dom har massa modegrejer, typ Sofie och vad de nu heter! USCH!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför lägga kraft på att hata? Strunta i dom, låt dom vara pinsamma och satsa på ditt eget liv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att "hata kändisar" är att ge dem för mycket uppmärksamhet. :closedeyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

julle_ironrose
Att "hata kändisar" är att ge dem för mycket uppmärksamhet. :closedeyes:

 

Precis, dessutom är det inte bra för levervärdena :pusspadig: .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att "hata kändisar" är att ge dem för mycket uppmärksamhet. :closedeyes:

nåja, det finns många kändisar, eller snarare kända personer som är värda att se upp till, men de är inga man ser på löpsedlarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför lägga kraft på att hata? Strunta i dom, låt dom vara pinsamma och satsa på ditt eget liv.

 

Håller helt med! Jag orkar inte bry mig om kändisar.

 

Däremot tänkte jag på nåt som en person sa till mig innan Kiss-konserten när vi snackade om förra årets stora konserthändelse, Metallica, och förbandet Him. Vi konstaterade att Him hade fått ett värre mottagande i England än vad dom fick i Stockholm, varpå han poängterade att "Engelsmän kan verkligen hata folk".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...