Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Media Markt Jönköping Utförsäljning?!?


growlhero

Rekommendera Poster

Hej!

 

Jag vet inte om det är emot forumets policy eller inte, men jag var igår på Media Markt i Jönköping och såg att de säljer SSD varianten av Macbook Air för 17990:-. Ville bara tipsa om det ifall det är någon som känner för att spara ~10000:- :P

 

Ingen reklam, bara tips!

 

(PS. Media Markt kan inte tjäna många kronor på att dumpa dem så mycket...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte emot forumets policy. Här tipsas om bästa priser och var man kan köpa dem. Eller tvärtom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kolla så du inte är tvungen att ta ett svindyrt abonnemang på trådlöst bredband för att få det priset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad jag vet kunde man få en för 18 om man tecknade 24månaders mobilt bredband så uppfattade jag det i min tidning från mediamarkt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inget mobilt BBs krav på Macbook Air 1.8Ghz. Frågade en säljare idag och han sa att de bara hade köpt in för många och ville bli av med dem :P. Undra om man inte ska köpa en och sälja den dyrare på blocket :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wow, najs! Tänk, hela 10 000 sparar man! En hel Macbook! Kanske dags att inhandla en då? :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan det vara så att priset på SSD-enheter har sjunkit så mycket att det är en allmän prissänkning på gång alternativt 128GB-moduler som snart börjar säljas?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
ATTANS! synd att man inte såg detta tidigare :(

Du är nästan fyra månader försenad så det borde snart komma en uppdatering av MBA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite OT men jag gillar The Haunted, o så här en dag för sent så inser jag att de hade en "Signing Session @ Media Markt, Göteborg. We will do a signing session on friday, 19:th of September

at MEDIA MARKT Göteborg, Sweden."

 

F-n att jag missade detta. Jag var ju ledig o allt. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...