Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Världen enligt Apple


Nyhetsroboten

Rekommendera Poster

Fortune har publicerat en världskarta där man markerat alla länder där det står klart att nästa version av iPhone kommer säljas.

Nej, alla länder där iPhone 1.0 finns nu och 1.0 eller 2.0 kommer att bli tillgängliga i sommar är markerade. Jag skulle uppskatta om sådana detaljer inte förvanskas i era artiklar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, alla länder där iPhone 1.0 finns nu och 1.0 eller 2.0 kommer att bli tillgängliga i sommar är markerade. Jag skulle uppskatta om sådana detaljer inte förvanskas i era artiklar.

 

Ingen större skillnad i mina ögon.

 

Eller menar du att vissa av de länder där iPhone säljs i dag inte kommer få lov att sälja version 2? Skulle vara högst sensationellt i så fall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag noterar att Japan också saknas. Japan och Norden är väl de områden där mobilkulturen utvecklats längst. Kanske Apple tycker att loppet redan är kört där (här)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A_bite_of_the_apple
Jag noterar att Japan också saknas. Japan och Norden är väl de områden där mobilkulturen utvecklats längst. Kanske Apple tycker att loppet redan är kört där (här)?

 

De är förmodligen rätt medvetna om att det är svårt att sälja produkter som bygger på gammal teknik och saknar en hel del av det som vi använder och tar som standard i mobiltelefoner i den prisklassen idag. Typ 3G och en bra mobilkamera samt MMS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De är förmodligen rätt medvetna om att det är svårt att sälja produkter som bygger på gammal teknik och saknar en hel del av det som vi använder och tar som standard i mobiltelefoner i den prisklassen idag. Typ 3G och en bra mobilkamera samt MMS

 

Ja, precis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

katzenklavier
De är förmodligen rätt medvetna om att det är svårt att sälja produkter som bygger på gammal teknik och saknar en hel del av det som vi använder och tar som standard i mobiltelefoner i den prisklassen idag. Typ 3G och en bra mobilkamera samt MMS

Kameran i iPhone är bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo. Om du läser t.ex. http://apple20.blogs.fortune.cnn.com/2008/...-latin-america/ så finns det inga uppgifter om vilken modell som kommer att säljas i Sydamerika. Ni påstår svart på vitt att det rör sig om iPhone 2.0. Ett grundlöst och garanterat felaktigt antagande.

 

Nja, håller inte med dig.

 

Det lär med 99,9 procents sannolikhet röra sig om just version 2.0. Den första versionen är ju mer eller mindre slutsåld över hela världen och varför skulle Apple bemöda sig om att börja tillverka nya exemplar av den modellen enkom för Latinamerika?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vore en tråkigt om Apple inte lanserade iPhone i Sverige. Genom att lansera iPhone kan de troligen få ytterligare några att få upp ögonen för OSX. Kanske till och med företagskunder då jag kan tänka mig att iPhone är en ypperlig affärstelefon med bra kalender m.m.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...