Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Köpa iPhone !


anton.o

Rekommendera Poster

Hej ! Jag undrar bara om det är värt att vänta på att köpa iPhonen tills den släpps i Sverige eller ska man köpa en hackad ?

Och en fråga till, är det några komplikationer med en hackad iPhone ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte jag skulle vänta... Hade den tanken i några dagar och sedan köpte jag en upplåst 16GB. Jag är ångrar inte detta en sekund!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har väntat sedan januari 07, när den släpptes i juni så kliade det VERKLIGEN i fuingrarna, men tänkte, den släpps säkert här till jul. men icke sa nicke, jag köpte en ipod touch istället, men den är så begränsad, tills i förrgår så kunde jag inte hålla mig längre =D och nu är en 16gigabytare påväg till mig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Köööp!!! =)

 

Hade också tanken att vänta tills den kommer, haft min i runt 2veckor nu, den är underbar!!!!

 

Inga problem alls med min iPhone, hackad med ZiPhone av mig själv och version 1.1.3.. Klockrent helt enkelt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har beställt en iPhone 8 gig genom en bekant från USA. när jag kollar på kollinr.(posten.se) står detta som första meddelande:

"UPK Malmö, Under tullbehandling".

Tror ni detta betyder att jag kommer få betala extra eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wallen, inte alls säkert!

Beror på hur mycket värdet står på den, och vad den skickas som (ex vara eller gåva).

 

Hoppas du får ut den snart!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej bra :) Den skickades som gåva!

Ja jag hoppas jag får den innan helgen, bor uppe i norrland så från malmö (onsdag mitt på dagen) upp hit är väl kanske lite önsketänkande ,men hoppas kan man alltid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hämtade min precis!:D den är fan vackrare än man tror! även fasst jag sett ett par i mitt liv =P SÅ JÄVLA FIN!! KÖP!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var köper ni era iPhones? En kompis skulle till USA men nu blev den resan inställd, så jag vill beställa en via nätet. Alla tips tas tacksamt emot här eller via PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var köper ni era iPhones? En kompis skulle till USA men nu blev den resan inställd, så jag vill beställa en via nätet. Alla tips tas tacksamt emot här eller via PM.

 

 

blocket?

 

ifun.se (tror jag)

eBay

tradera

american shopper

 

det finns massor

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har väntat sedan januari 07, när den släpptes i juni så kliade det VERKLIGEN i fuingrarna, men tänkte, den släpps säkert här till jul. men icke sa nicke, jag köpte en ipod touch istället, men den är så begränsad, tills i förrgår så kunde jag inte hålla mig längre =D och nu är en 16gigabytare påväg till mig :D

 

Jag sitter i samma båt som dig. Jag köpte en Ipod nano 8 gb 3rd och en ny mobil i slutet av förra året. Men nu kliar det i fingrarna efter i Iphone... Jag har ett sånt "ha" begär nu! Känns bara onödigt att köpa en Iphone när man precis köpt nya prylar :P Fan att jag skulle göra det... Får hoppas på att de går sönder snart så jag får en anledning till att köpa en Iphone ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkade inte vänta utan har köpt en.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade beställt den sista exemplaret verkade som från international-orders 16 gb sent igår kväll och idag har den skickats.. :travolta::toodeloo: Fick den dock för 549 vilken tur :citation: och nu har de endas new in box och de kostar lite mer. Det e bara och beställa!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hörde att iphone skulle finnas i dubai olåst??? Kan detta stämma??

 

Mvh

 

 

/ M

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är den importerad från usa, frankrike, tyskland eller england. Den har inte släppts där ännu. Eller i värsta fall är det en kopia

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...