Pretorian Posted March 22, 2008 Share Posted March 22, 2008 Hittar inget ställe som säljer det. Bara info om att det nu finns till Mac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
davidhildor Posted March 28, 2008 Share Posted March 28, 2008 Hej! Har också snokat runt lite efter det men ej hittat det. Mailade Discshop och dem svara så här: Hej David, Tack för ditt mail. Just för tillfället har vi inte möjlighet att få in MAC spel från de flesta leverantörer men jag tittar på en lösning för detta men det kommer dessvärre att ta lite tid innan detta blir möjligt. Mvh, Johnny Discshop Ska maila lite fler ställen och fråga. Återkommer om jag hittar nått! Fridens/ David Link to comment Share on other sites More sharing options...
FnuX Posted April 1, 2008 Share Posted April 1, 2008 inLife på Sergels torg i stockholm har sagt att dom ska få in. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homy Posted April 3, 2008 Share Posted April 3, 2008 Macgamestore Macoteket Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pretorian Posted April 10, 2008 Author Share Posted April 10, 2008 Perfekt... men kräver det Leopard verkligen? Det är väl inget jätteproblem eftersom jag säkert kommer uppgradera snart men är det ett krav? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homy Posted April 10, 2008 Share Posted April 10, 2008 Perfekt... men kräver det Leopard verkligen? Det är väl inget jätteproblem eftersom jag säkert kommer uppgradera snart men är det ett krav? Man kanske får bättre prestanda i Leopard eller OpenGL i Leopard kan ha fler funktioner som ingår i ETQW. Huvudanledningen till att spelet försenades mot slutet var att Aspyr väntade just på uppgradering av OpenGL i 10.5.2 men det verkar som det fungerar i Tiger också. Läs nionde inlägget här. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.