Roobarb Postad 20 mars, 2008 Share Postad 20 mars, 2008 När jag går in och vill fixa ett garantiärende på apples hemsida så skriver jag in serienumret och så kommer det fram vilken macbook jag har, sen när jag klickar på fortsätt så står det bara "Det finns för närvarande inga servicealternativ på din plats." Hur ska jag göra för att "beställa" en reparation? Så krångligt, hittar inget om vad jag kan göra för att reparera den. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
friend Postad 20 mars, 2008 Share Postad 20 mars, 2008 Vänd dig till en återförsäljare, som har reparationsverkstad, i närheten där du bor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pocahontas Postad 20 mars, 2008 Share Postad 20 mars, 2008 Ring Apple så får du ett "case-nummer" som du visar för närmaste Macverkstad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jarting Postad 20 mars, 2008 Share Postad 20 mars, 2008 Ring Apple så får du ett "case-nummer" som du visar för närmaste Macverkstad Tror inte ens det behövs, lämnade in min MB för någon vecka sedan och jag behövde inte visa något papper alls. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pocahontas Postad 20 mars, 2008 Share Postad 20 mars, 2008 MacForum i Gbg hade sånt gojs för sig för några år sedan, hoppas det är väck nu då... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jarting Postad 21 mars, 2008 Share Postad 21 mars, 2008 MacForum i Gbg hade sånt gojs för sig för några år sedan, hoppas det är väck nu då... Ja det kan ju klart variera från butik till butik, själv köpte jag min MB på pc-city och lämnade in den på Jansson data utan att visa ett papper Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.