Roobarb Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 När jag går in och vill fixa ett garantiärende på apples hemsida så skriver jag in serienumret och så kommer det fram vilken macbook jag har, sen när jag klickar på fortsätt så står det bara "Det finns för närvarande inga servicealternativ på din plats." Hur ska jag göra för att "beställa" en reparation? Så krångligt, hittar inget om vad jag kan göra för att reparera den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
friend Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Vänd dig till en återförsäljare, som har reparationsverkstad, i närheten där du bor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Ring Apple så får du ett "case-nummer" som du visar för närmaste Macverkstad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 Ring Apple så får du ett "case-nummer" som du visar för närmaste Macverkstad Tror inte ens det behövs, lämnade in min MB för någon vecka sedan och jag behövde inte visa något papper alls. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pocahontas Posted March 20, 2008 Share Posted March 20, 2008 MacForum i Gbg hade sånt gojs för sig för några år sedan, hoppas det är väck nu då... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarting Posted March 21, 2008 Share Posted March 21, 2008 MacForum i Gbg hade sånt gojs för sig för några år sedan, hoppas det är väck nu då... Ja det kan ju klart variera från butik till butik, själv köpte jag min MB på pc-city och lämnade in den på Jansson data utan att visa ett papper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.