Gå till innehåll
Just nu i M3-nätverket

Ett kuvert för din MBA


pedantic

Rekommendera Poster

Tänker nog beställa en :fundersam:

 

räknade ut kostnaden för att få hit den till Sverige....49.95 $ cirka 340 kr.

Inte så farligt ändå kanske....nää det får nog bli en sån men enligt tillverkarna är det lång leveranstid pga stor efterfrågan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Landade på 330 när jag körde via Paypal, inte alls blodigt, men framför allt jäkligt kul. :)

 

Läste på TUAW att vissa fått mail om att den kommer en vecka senare än tänkt, jäkla kul att dom hittat en idé som verkar vara popis. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Landade på 330 när jag körde via Paypal, inte alls blodigt, men framför allt jäkligt kul. :)

 

Tänkte betala via Paypal, Vet du hur det fungerar ? aldrig använt det innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är super enkelt, man behöver inte ens ha konto på PP längre, det är bara att dom hanterar transaktionen, som vilken nätbetalning med kontokort som helst. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är super enkelt, man behöver inte ens ha konto på PP längre, det är bara att dom hanterar transaktionen, som vilken nätbetalning med kontokort som helst. :)

 

Då ska jag ta o öppna konto direkt och få iväg beställningen så fort som möjligt :ThumbsUp:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Björn Westergren

En sådan där måste jag nog beställa till min med, riktigt kul ide :) för tillfället så tjänstgör ett vanligt kuvert...kul att se minen på folk på tåget när man tar fram den :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jäkla surt, fick ett mail om att det fina kuvertet är försenat en vecka. :(

 

Får köra min enorma (det känns som det i alla fall) be.ez fodral tills vidare. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det nån som fått sitt kuvert/väska än ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nope, inte än. På hemsidan så meddelar dom att man påbörjat utskicken under förra veckan.

 

Med tanke på att min redan var sen en vecka samt att det tar en 5 arbetsdagar för USPS-brev att nå Sverige så räknar jag med att jag får min tidigast om 1.5 vecka. :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni fått era air? man vill ju se bilder!

 

Har lagt in 3 bilder i en annan tråd om du vill titta

 

Click here!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"Due to incredibly overwhelming response, all AirMail orders are scheduled to ship soon !"

 

Ok....har en känsla av att det kommer ta ett tag det här :whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar starkt på o köpa ett annat fodral nu, behöver nånting jag kan ha datorn i när ska jag ska ta med den. Jag har iof betalat 50 $ redan via Paypal men vet inte hur det ska gå o få tillbaka dem pengana.

 

Antingen köpa ett nytt och glöma dem 50 $ eller vänta och hoppas att AirMail:n kommer när det kommer. Står o stampar här vet inte riktigt vad som ska göras :fundersam:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar vara rätt tunt med väskor till MBA just nu, kör med min enorma be.ez väska som egentligen är gjord för MB just nu... :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hittade detta fodral, rätt dyrt måste jag dock säga

 

Länk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är tveksam till om det är en specfikt för MBA, kollar på på WoW hemsida och på artikelnummeret på Kullanders så verkar det vara samma produkt som för vanliga MB.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fick ett mail idag om att mitt kuvert/fodral skickats :galetglad: dt var på tiden !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick hem fodralet idag :D

Den är verkligen hur snygg som helst och passar datorn utmärkt. Helt klart det snyggaste fodralet att få tag på till sin MBA

post-28604-1205247470.jpg

post-28604-1205247477.jpg

post-28604-1205247482.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns det som att det kommer att fungera som ett riktigt fodral under längre tid, eller är det mest att anse som en kul grej?

 

/peo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Arkiverat

Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.



×
×
  • Skapa nytt...