gsmagic Postad 23 januari, 2008 Share Postad 23 januari, 2008 När jag öppnar Mail och sedan iCal är kalendern helt tom. Men öppnar jag iCal först och sedan Mail så är allt som det ska vara. Detta gäller mig men min fru som också har ett konto på min Imac så funkar det perfekt. Deta gäller också när man ska lägga in aktiviteter. När jag har öppnat programmen på mitt sätt så funkar det att lägga in inbjudningar etc från Mail till kalendern genom att dubbelklicka på filen, men jag får inte upp där man kan klicka om man ska acceptera eller avböja inbjudan etc. Funkar däremtor på vårt andra konto, min frus... ser ingen skillnad på inställningarna förutom att jag har i min inkorg två underliggande "inkorgar" för mina två mailkonton där de sorteras in men en kopia läggs också i ordinarie Inkorgen och ser inte vart detta ska ställas in. Vill bara ha en inkorg. Hoppas Ni förstår vad jag menar... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gsmagic Postad 24 januari, 2008 Författare Share Postad 24 januari, 2008 tog bort .mac kontot och då funkar allt... fråga mig inte vad detta beror på men med två konton blir ngt fel, bugg?? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.