ripley609 Postad 6 januari, 2008 Share Postad 6 januari, 2008 Registrerade mig på ITMS med betalkort & allt i början December 07. Köpte en låt i slutet på December och det funkade. Pengar drogs och allt var frid och fröjd. Köpte en låt till 1 Jan 08, låten laddades hem och man trodde allt var OK. Kollar idag på "Purchase history" och då visar det sig att ITMS inte har kunnat ta betalt?!?! Försöker uppdatera "Billing information" men får bara "Your payment method was declined". Pengar finns och all övrig information är precis som den var när första köpet gjordes. What gives, nån som råkat ut för liknande? Mvh E Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Radiozo Postad 6 januari, 2008 Share Postad 6 januari, 2008 Det är inte så att ditt kort har gått ut? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ripley609 Postad 6 januari, 2008 Författare Share Postad 6 januari, 2008 Nix. Men nått har ju hänt vid nyår. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
johnalder Postad 6 januari, 2008 Share Postad 6 januari, 2008 Skicka en fråga via supportfunktionen i iTunes, de brukar vara snabba på att svara! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ripley609 Postad 6 januari, 2008 Författare Share Postad 6 januari, 2008 Har gjort det nu. Fått ett ack-mail tillbaka. Väntar på det riktiga svaret. Undrar dock om det inte är nått konstigt med valideringen här hemma. / E Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rekommendera Poster
Arkiverat
Det här ämnet är nu arkiverat och är stängt för ytterligare svar.