Jump to content
Just nu i M3-nätverket

Strul med ITMS


ripley609

Recommended Posts

Registrerade mig på ITMS med betalkort & allt i början December 07. Köpte en låt i slutet på December och det funkade. Pengar drogs och allt var frid och fröjd.

Köpte en låt till 1 Jan 08, låten laddades hem och man trodde allt var OK.

Kollar idag på "Purchase history" och då visar det sig att ITMS inte har kunnat ta betalt?!?!

Försöker uppdatera "Billing information" men får bara "Your payment method was declined".

Pengar finns och all övrig information är precis som den var när första köpet gjordes.

 

What gives, nån som råkat ut för liknande?

 

Mvh

E

Link to comment
Share on other sites

Det är inte så att ditt kort har gått ut?

Link to comment
Share on other sites

Skicka en fråga via supportfunktionen i iTunes, de brukar vara snabba på att svara!

Link to comment
Share on other sites

Har gjort det nu. Fått ett ack-mail tillbaka. Väntar på det riktiga svaret.

Undrar dock om det inte är nått konstigt med valideringen här hemma.

 

/ E

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...